Da har jeg singt St. Olavs

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da har jeg tatt den gledelige telefonen til St. Olavs[:)][:)][:)] Sykepleier ble kjempeglad og sa at det var virkelig gullegget det der[:D][:D][:D] Så nå tror jeg faktisk det gikk opp for meg... Begynte nesten å gråte i telefonen[:D][:D][:D][:D] Jag skal virkelig bli mamma... Jeg glemte i gledesrusen å spørre om hvor lenge jeg skulle gå på parlodel tablettene (husker ikke om det var i uke 7 eller 12 jeg skulle slutte[8|], men jeg skulle få et brev i posten, så da ser jeg om det står noe der, hvis ikke ringer jeg de heller opp igjen[:)][:)][:)]
Så nå er UL bestilt til 2 desember og som jeg gjeder meg til å få se på lille Rasmus som vi kaller egget[;)][:D]

ORIGINAL: Serene

ååå så søtt navn da lille rasmuss hihi

det blir deilig å få kommet på ul [:)] gled deg[;)]

Ja vi var så sikker på at det var en gutt vi satte inn[8D] Men nå har vi plutselig snudd og både jeg og mannen tror det er en jente[:D][:D] Men det er fortsatt bare Rasmus[:)][:)]
Ja gleder meg veldig til UL nå, kunne få uken før, men mannen kommer hjem 1 desember, så tenkte han ville bli med og, så fikk time 2 desember[:)][:)][:)]

Gratulerer, det er så herlig å ta den telefonen til St. Olavs. Og enda herligere når de sender deg brevet [:D]

Back
Topp