Da har jeg sett snuppa igjen:-)

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Igår var tid for å se om morkaka hadde flyttet seg,og det hadde den:
Ligger fortsatt litt forran men ikke så mye at det vil bli noe problem med å føde normalt:
og med det samme fikk vi jo se på prinsessa igjen,og hun er no ca 1390g og ligger rett over gjennomsnittet:
så no kan jeg senke skuldrene og viss det ikke er noe spesielt som skjer,kan jeg føde vaginalt:

Så fint da! :-) Liker å høre at alt er som det skal være :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Så godt å høre. Hvor mange uker er du? Jeg må også ta ny ultralyd for å se om morkaka har flyttet seg.

Så bra :D ingenting er bedre enn når alt er "normalt" :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Så kjekt å høre at det er som det skal:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Så godt å høre!

Men hvorfor må man se om den har flyttet seg? Min var også foran på UL... men de sa ingenting om at det måtte jeg sjekke opp seinere :P

Jeg fikk automatisk ny time til ultralyd for å skjekke at morkaka ikke ligger iveien for å føde vaginalt.

Så godt å høre. Hvor mange uker er du? Jeg må også ta ny ultralyd for å se om morkaka har flyttet seg.
Er 28+5:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så godt å høre!

Men hvorfor må man se om den har flyttet seg? Min var også foran på UL... men de sa ingenting om at det måtte jeg sjekke opp seinere :P
Det spørs hvor mye den ligger forran åpningen,min ligger fortsatt forran men no er det åpning,den ligger litt på siden og da kan babyen komme forbi:-)

Så godt å høre!

De måtte sjekke opp fordi viss morkaken dekker hele åpningen får en ikke føde vaginalt,dette for at da vil babyen presse ut/dele morkaka for å komme ut og det kan være farlig..... den kan ligge delvis forran:-)

Så godt å høre!

Din er sikkert foran på magen, mens hennes var så langt ned at den stengte åpninga :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Høres logisk ut! Min var helt sikkert foran på magen! :D

Så bra!! ;) alltid kjekt å hilse på lille også!

Back
Topp