Da har jeg sendt PM ...

Emz mamma

Elsker forumet
til Prikken med link til de nye oversiktene så regner med at de kommer på topp etterhvert  ....

så flink du e snuppa[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Hehehe.... prøver, enda jeg egentli ikke vet helt hva jeg driver med [:D] Men Tusen Takk, så får dere bare slappe av i det "nye forumet" deres [;)]

Men hjertlig velkommen til å snike innom og for å slå av en prat [:)]

ORIGINAL: Emmas mamma!

Hehehe.... prøver, enda jeg egentli ikke vet helt hva jeg driver med [:D] Men Tusen Takk, så får dere bare slappe av i det "nye forumet" deres [;)]

du blir nok ikke kvitt meg så lett nei, for eg har jo hatt og har en del blødninger, så kan godt hende at eg kommer inn igjen her til dere.

du blir nok ikke kvitt meg så lett nei, for eg har jo hatt og har en del blødninger, så kan godt hende at eg kommer inn igjen her til dere.

Kosli å ha deg her.....  MEN du får ikke komme tilbake !!!!!!!!  Jeg krysser fingrer og tær for deg !!! [;)]

til Prikken med link til de nye oversiktene så regner med at de kommer på topp etterhvert  ....

Så flink du er.  [:)][:D][:)] Blir så fine oversikter.

THANK YOU!!! Babytutta's verk det der da... jeg måtte bare justere litt .... [:D]

så fint..
så kan du be prikken ta bort mine gamle da...flott du tar ansvar[:D]

Back
Topp