da har jeg ringt til legen...

babyboy09

Elsker forumet
og de sa at jeg kunne ringe rett til hudlegen. jeg ringte rett til hudlegen og hun sekretæren sa : " ja, vi har en time ledig om 1 mnd "
jeg sa da : " jammen han begynner å bli værre i ansiktet, og han klør seg til blods "
da sier kjærringa : jammen jeg får han ikke inn føre om en mnd, du får bare fortsette å smøre han med krem "

hva i HEL...TE er det jeg gjør da, jeg bare smører han hele tiden...

jeg ringte så da til fastlegen min som sa : " er det mulig, kunne de ikke ta han inn føre ? han kan da ikke gå sånn i en mnd om det bare forverrer seg. det er noen hudleger i moss som vi kan prøve, som kanskje han kan komme inn til fort som mulig "

så nå venter jeg på en telefon fra hudlegen i moss..
håper hun ringer snart. for legen min skulle fakse henvendelsen til moss...

FAEN til hudlege azz.. trodde de prioriterte så små barn... men neida... han kan jo bare klø seg til blods han lissom.. faen azz....

At det er mulig[&:] Stakkar gutt ! Trodde dem prioriterte småe babyer ?
Hadde det vært meg hadde jeg klikka i vinkel...[:@]
Håper virkelig du får telefon snart som sier at han kan komme med en gang!!

HALLO???
Den hudlegen var et godt norskt rævhål!!

En liten unge skal ikkje liggge å klø seg til blods! Håper du får svar råkjapt!
Går jo ikkje an!
eg blei irritert og fortvila på dine vegne no!

fikk telefon nå, han fikk time inne i moss til onsdagen..... han kunne få kommet inn føre, men da fikk de ikke tatt alle prøvene de skulle ta, så da måtte vi kommet inn to ganger, så da får vi vente til onsdagen.... er tirsdag allerede i morgen så da... synes det er synd at vi må helt til moss, men sånn er det nå....

helt utrolig, blir egentli litt overrasket over at de gir så fult faen i små unger/bebiser.....

Håper dere blir bedre mottatt i Moss. Hvis det ikke er noen i området som kan gjøre noe før om lang tid synes jeg dere burde få dekket reise og evt overnatting et annet sted. Det kan jo bli varige skader hvis det blir værre og værre!

Klem!

ORIGINAL: Pogo

Håper dere blir bedre mottatt i Moss. Hvis det ikke er noen i området som kan gjøre noe før om lang tid synes jeg dere burde få dekket reise og evt overnatting et annet sted. Det kan jo bli varige skader hvis det blir værre og værre!

Klem!

fått time til onsdagen, så det er iallefall bedre enn å vente en hel mnd....

Så bra det gikk fortere i Moss. Er litt lenger, men ikke såå mye da, så det blir bra[:)]

ja deilig at vi fikk time i moss, det er litt lenger enn fredrikstad, men jeg hadde tatt time i oslo også jeg om de bare hadde hatt der... så avstanden gjør ikke noe... :)

Back
Topp