Da har jeg ringt St.Olavs...*Oppdatert*

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da ringte jeg på St. Olavs igjen som avtalt for å høre om de nå hadde fått svar på prøvene mine... Det hadde de, men legen hadde ikke sett på det enda, så jeg fikk beskjed om å ringe tilbake om en uke om jeg ikke hadde hørt noe[:)][:)][:)] Dette er jo nesten alt for spennende[:D][:D][:D][:D]

[hr]
For å få svar på om hormonene mine nå er klar til å komme i gang[:)] Var kjempenervøs da jeg ringte[:D][:D][:D] Noe ikke jeg pleier å være.... De hadde ikke fått svar på prøven som jeg tok på mandag, men jeg skulle ringe tilbake neste uke, så skulle jeg få vite Legen var vist der enda da og[:)][:)][:)]

kjempespennende RANDÅLF... nå er det ikke lenge til dere skal igang[:)]

ORIGINAL: hero

Ja jeg er veldig spendt på resultatene nå altså[:)][:)][:)] Håper inderlig alt er i orden Godt å vite at jeg får svar før ferien og[:)]

ORIGINAL: hero

Sign[:D][:D]

ORIGINAL: Nesing

Oi, dette blir spennende! Krysser fingrene for gode nyheter slik at dere kan få en oppstartsdato med det samme. Lykke til med telefonsamtalen til uken! 

signere denne jeg :)

for at blodprøvene er fine.

Oi, dette blir spennende! Krysser fingrene for gode nyheter slik at dere kan få en oppstartsdato med det samme. Lykke til med telefonsamtalen til uken! 

[;)]

Åhhhhh... så heldig du er som slipper å vente til over ferien da!!!!  Da kan dere bare kosepåhverandre hele ferien...

for at hormene er der de skal....

Back
Topp