Da har jeg ringt inn mens:)

MissSunshine

Betatt av forumet
Aldri vært så glad for tantebesøk før[:D]Deilig å ha datoer for spray/Gonal-F å forholde seg til, plutselig ble alt mer virkelig!

Nå er det bare et lite skjær i sjøen: Jeg må kontrollere en cyste de fant på forsamtalen før jeg setter igang. Håper det går bra, og at vi kan fortsette som planlagt.

Noen andre her som ligger likt i løypa med meg? Hvor hører dere til?[:)]

Så spennende[:D] 
Du ser på topptrådene hvor vi hører til, og hvor langt vi er kommet[:D]
Selv er jeg stikker med puregon nå...

Kjempefint, ikke noe problem[:D] Grudde meg veldig, men det var det ikke noe mening i[:D]

Lykke til jeg håper systa forsvinner så du kan få kommet igang med sprøyte stikkingen som planlagt.

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: twinanne

Lykke til jeg håper systa forsvinner så du kan få kommet igang med sprøyte stikkingen som planlagt.

Slenger meg med på denne [:)]
Blir spennende å følge med på deg.

Takk for lykkeønskninger jenter, blir koselig å følge dere alle sammen også[:)]

ElinR: Jeg skal krysse fingrene for at tanta kommer så raskt som mulig jeg, gøy når vi kan glede oss over tantebesøk[:)]

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: twinanne

Slenger meg med på denne [:)]
Blir spennende å følge med på deg.

[:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: MissSunshine

Takk for lykkeønskninger jenter, blir koselig å følge dere alle sammen også[:)]

ElinR: Jeg skal krysse fingrene for at tanta kommer så raskt som mulig jeg, gøy når vi kan glede oss over tantebesøk[:)]

ja d er jo litt uvant å glede seg til tr liksom hehe, men jeg trur hu gjors på å vente en ukes tid til bare for å pine meg [&:]
[;)]

ElinR, da vi nybegynnere i å prøvingen, var vi ikke inne i hvor i syklusen jeg var og når det var eggløsning og lurt å ha sex. Så vi hadde mye sex, når som helst i månden. Da fikk jeg ofte mensen noen dager tidligere om vi hadde sex like rundt ikm.. så det tror jeg at vi skal gjøre denne gangen også, om vi får klar signal fra sykehuset. Venter tanta rundt 4.mars, så ikke så lenge etter deg [:)] (men da funker sikkert ikke den taktikken når jeg vil at den skal det...)

Back
Topp