Da har jeg registrert meg for x antall babypakker

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Googlet gratis babypakker og fant en hel haug.. :D

Men jeg føler jo dog at man selger sjela si for noen få vareprøver så jeg skal være snar å melde meg av så fort pakkene er avhentet.

*Liberopakke
*Apotekpakken
*Apotek1 og Pampers
*Weleda
*Rimi

Noen fler man bør vite om?
Bleiebøtte fikser jeg senere :)

Det er to hos Rimi mener jeg å huske. Alt etter alder på barnet;) du får gi oss oppdatering på hva som er inni dem når du får dem:-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Det er to hos Rimi mener jeg å huske. Alt etter alder på barnet;) du får gi oss oppdatering på hva som er inni dem når du får dem:-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Rimipakken går ikke ut før to uker før termin står det :)

Men jeg er veldig spent på alle sammen. Da jeg fikk barn sist var det ikke så mye gratisprøver :)
Men jeg husker jeg var på F&B messa på Hellerudsletta det året og der fikk jeg utrolig mye fra de som hadde stands.
Husker Sandvik hadde stilt opp med både admin og moderatorer fra forumet :D Det var gøy :)
Men Neutral ga meg den beste pakken.
Fikk småflasker av alle produktene, masse våtservietter og en blå badeand. (som enda lever i beste velgående) hahaha

Fikk tak i de pakkene med første. Tror bare man får de en gang.

Samme her.... Men denne gangen skal jeg ikke ha bleiebøtte.... Kjenner enda lukta av bleiebøtte på varmekabler, rett før den tømmes.... Nei takk! Denne gangen skal bleiene ut på trappa i en pose, som vi tar med oss ned i søpla ved behov. Har utgangsdøra to meter fra baddøra...(bor i enebolig) Ser at de som bor i leilighet og lignende har behov for bøtta da....

henta noen sist,men er jo 80% reklame og søppel,som man kaster,synes det er helt unødvendig mye søppel i forhold til hva man faktisk får. så jeg bidrar til klimapolitikken med å ikke hente en eneste pakke denne gangen :) tror de aller fleste av oss her vet om de tingene de reklamerer for og får tak i det uavhengig av de pakkene. :) og når man i tillegg må melde seg inn i ting som spyr ut enda mer reklame,ja da blir jeg litt gaaaal ,hehehe

henta noen sist,men er jo 80% reklame og søppel,som man kaster,synes det er helt unødvendig mye søppel i forhold til hva man faktisk får. så jeg bidrar til klimapolitikken med å ikke hente en eneste pakke denne gangen :) tror de aller fleste av oss her vet om de tingene de reklamerer for og får tak i det uavhengig av de pakkene. :) og når man i tillegg må melde seg inn i ting som spyr ut enda mer reklame,ja da blir jeg litt gaaaal ,hehehe
Jeg er i grunn enig og hadde plutselig ingen bra motargumenter. :p
Jeg ble nesten litt flau for du har helt rett! Men, men..De er jo så søøøte! :p småflaskene med prøver altså. :)
Eneste grunnen til at jeg vil ha de er å teste hvilke produkter som vil funke på det nye familiemedlemmet før jeg går til innkjøp av oljer og kremer etc. Brant meg på det sist. Måtte kaste mye jeg ikke kunne bruke.

Jeg er i grunn enig og hadde plutselig ingen bra motargumenter. :p
Jeg ble nesten litt flau for du har helt rett! Men, men..De er jo så søøøte! :p småflaskene med prøver altså. :)
Eneste grunnen til at jeg vil ha de er å teste hvilke produkter som vil funke på det nye familiemedlemmet før jeg går til innkjøp av oljer og kremer etc. Brant meg på det sist. Måtte kaste mye jeg ikke kunne bruke.

Hihihi!! I know!!! kjekt med testere, men alt det andre er jo bare tull anbefaler deg å hente prøvepakken med weleda el dr hauscka på helsekost!!! Bitteliten eske kun med testerene! De produktene er knall!! Samme med de norske lykkelig som liten. Disse går vi for her :)allerede godt nede i krukken med krem til kroppen fra lykkelig som liten, deilig lavendel/rosmarin!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hihihi!! I know!!! kjekt med testere, men alt det andre er jo bare tull anbefaler deg å hente prøvepakken med weleda el dr hauscka på helsekost!!! Bitteliten eske kun med testerene! De produktene er knall!! Samme med de norske lykkelig som liten. Disse går vi for her :)allerede godt nede i krukken med krem til kroppen fra lykkelig som liten, deilig lavendel/rosmarin!

Sent from my iPhone using BV Forum
ååh takk for tips. Det skal jeg se etter :)

Hentet mange sist og synes de var kjempebra :) body, smokker, leker og flasker helt gratis sier ikke jeg nei takk til :-D

Hentet en del sist, og var veldig fornøyd :) må nok se litt denne gangen å :)

Det har jeg gjort også :D noen med flere barn som har henta ut tidligere? Har så lyst til å hente apotek pakkene nå, men man skal jo være så så nærme termin, men altså, hvordan skal jeg framlegge bevis på det da? "Hentelappene" kom jo på epost med en gang på dem :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Det har jeg gjort også :D noen med flere barn som har henta ut tidligere? Har så lyst til å hente apotek pakkene nå, men man skal jo være så så nærme termin, men altså, hvordan skal jeg framlegge bevis på det da? "Hentelappene" kom jo på epost med en gang på dem :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Du må skrive opp forventet termindato når du bestiller.

Du må skrive opp forventet termindato når du bestiller.
Ja det har jeg jo gjort, men sjekket de det så nøye når man kom å skulle hente? :)

Ja det har jeg jo gjort, men sjekket de det så nøye når man kom å skulle hente? :)

Det gjor de her da jeg gikk med nr 1.

Back
Topp