• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Da har jeg prøvd

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Pampers active fit bleiene.. Kjøpte en pakke i dag bare for og prøve.. Har brukt to bleier av pakka  men er ikke fornøyd denne gangen heller.. De lekker ikke men det lukter så stramt tiss etter at hun har tisset i dem en gang... Og lidl sine bleier er og forblir best når det gjelder lukt og lekking... GOOO lidl bleiene

Vi har prøvd pampers active fit, og de var i og for seg greie [:)]
Kjøpte lidl bleier i går, må jo prøve siden de er SÅ billige, og jeg liker de faktisk bedre! De er jo veldig "like", men jeg er altså mer fornøyd med de "billige drittbleiene" [8D]

Lenge siden jeg har vært på Lidl.

Hvilke størrelser har de der??? Mia bruker Libero 5-8 kg nå.

ORIGINAL: Gunni

De har 4-9 kg og to andre str, husker de i farta...

ORIGINAL: WencheR

ORIGINAL: Gunni

De har 4-9 kg og to andre str, husker de i farta...

Da skal jeg en tur på Lidl imorra.

Jeg bruker kun Lidl-bleier nå, og er storfornøyd [:)]

Får du de gratis hoss mamman din, er det jo ikke noe vits i å prøve noe annet nei [;)] hehe... det er noen som har det!! [;)]

Heldig dere som har Lidl da.. Snuppa passer ingen av bleiene.
Men bruke Pampers Active Fit, fordi Liberoen ble piss våt igjenom
når hun tissa på natta. Og det kom bajs ut overalt når hun bæsja!
Blir sikkert bedre når hun blir litt større da..

jeg bruker kun pampers activ fit..og er storfornøyd med de[:D] har prøvd libero midi..men de ble så pissvåte på natta...

Lidl bleiene går det bare i her..Var ikke fornøyd med noen av de andre, så Lidl er Best her [:D][:D][:D]

ja du får gjøre det[:D]Er jo mye billigere også!For 56 bleier koster det 30 kr..Verdt hver enedte krone[:D][:D]

Back
Topp