Da har jeg prøvd meg på en after eight....

Biramar

Gift med forumet
Og sånn ble den[:)]
Den er også mitt bidrag til utfordring 8 hos AS... Der var oppgaven mye bånd...minst tre forskjellige... Og det har jeg. Perlebånd og to forskjellige blonder[:D]

Setter stor pris på kommentarer, her og i bloggen[:)]

Oi! Den var lekker!! [:D]

Den var lekker må jeg si. Får ta en tur i bloggen din igjen etterhvert. Sliter selv med å prøve å få til eksplosjonsboksen[:D]

Så fiiiin!!!! Du er knallgod!

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

UTROLIG fin!!!
finnes det oppskrift på den?

den var rett og slett nydelig! Måtte innom bloggen din å kjike og tror ikke jeg har vært der inne før, men det var MASSE flott å se på, så nå har jeg lagret den i favorittene mine så jeg husker å se der neste gang jeg leter etter inspirasjon![:D]

ORIGINAL: summer82

UTROLIG fin!!!

jeg har en men er litt vanskelig å forklare uten en tegning av innsiden ved siden av[8D]

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: summer82

UTROLIG fin!!!

jeg har en men er litt vanskelig å forklare uten en tegning av innsiden ved siden av[8D]

he lurt lenge på korleis en skal ta fatt på dette... men sånn som dette er vel noe man bør lage rett før man skal gi det til noen med tanke på man åpner jo sjokoladen?[8|]

Biramar: kor du får tak i sånne føtter på eska?[:)] dei e så nyyyyydelig!

Beina kjøpte jeg på ebay, men vet de har på bikuben ihvertfall[:)]

Jeg åpnet en after eighteske, brettet den ut, og tegnet rundt... Så sammen igjen[:)] Ikke vanskelig[:D]

ORIGINAL: Biramar

Beina kjøpte jeg på ebay, men vet de har på bikuben ihvertfall[:)]

Jeg åpnet en after eighteske, brettet den ut, og tegnet rundt... Så sammen igjen[:)] Ikke vanskelig[:D]

må prøve på en sånn nærmere jul hehe. Er så redd sjokoladen ikke skal være bra e når e he åpna den[&:]
Åh e må leite på bikuben etter sånne bein[:)] nydelige på esker jo[:)]

Kjempeskjønn var den! [:)]

WOW!!! den var jo bare helt fantastisk nyyyydelig!!!

Tusen takk for kose kommentarer[:)]
Setter stor pris på dem[:)]

Kjempefin[:)]

Fineste after eight esken jeg har sett!!!!!!!
Virkelig en flott ide til å gi bort deilig sjokolade:)

Back
Topp