Da har jeg også...

enlitenen

Flørter med forumet
Ja, da har jeg også funnet blod på papiret.
Kjenner jeg er så nerfor nå..
For ringe gyn i morgen...

Åneei, er det mye eller? :(

Håper det er en ufarlig blødning :)

huff... det er ikke noe morro....
men jeg ser du har ultralydbilde på profilbildet... er det denne? i tilfelle, bare husk at hvis man har sett hjertet slå på ul, så er det 95% sjanse for at det går bra :)

Nei jeg skulle på do og er veldig hard i magen så jeg måtte presse en del
å alikevel kom det minimat. sorry ekle detaljer..
Da jeg skulle tørke meg var det antydnig til till blod i slimet, tok papiret litt lengre inn å da var det bitte litt ferskt blod der.. Kan jo være et blodkar som sprakk, men er ikke opptimist av natur, så tviler på det.
Har en doppler å der fikk jeg opp min puls på 70-80 og en annen på 130-150, håper det er mini sitt hjerte som slår.

Ja det er mini som jeg bærer på nå, som er på profil bildet, håper jeg er blandt de 95%..

Det er nok heeeelt sikkert bare et blodkar som har sprukket!!  

Minni skrev:

Signerer denne! :)

LiteGo skrev:

Minni skrev:

jeg og....
og høyner dine ekle detaljer med at endetarmen hyggelig nok presser mot det meste på sin vei, og er den full og treg og du i tillegg må bruke muskelkraft :P, ja så kan det irritere en overfølsom livmor :) når du i tillegg får opp en så høy hjerterytme ( hiver inn en liten wow... trodde ikke de plukket opp hjertet så tidlig... hvilken har du??? ), ja, så tror jeg du kan føle deg rimelig trygg :) men alle blødninger skal undersøkes, så ring legen i mårra og få bekrefta at alt står bra til :)

Nei, nå satser jeg på at vi har sett vårt siste blodspor her inne! Krysser fingrene igjen for at et blodkar brast, og at baby har det helt fint alikevel!

ilyena skrev:

LiteGo skrev:

Minni skrev:

jeg og....
og høyner dine ekle detaljer med at endetarmen hyggelig nok presser mot det meste på sin vei, og er den full og treg og du i tillegg må bruke muskelkraft :P, ja så kan det irritere en overfølsom livmor :) når du i tillegg får opp en så høy hjerterytme ( hiver inn en liten wow... trodde ikke de plukket opp hjertet så tidlig... hvilken har du??? ), ja, så tror jeg du kan føle deg rimelig trygg :) men alle blødninger skal undersøkes, så ring legen i mårra og få bekrefta at alt står bra til :)

Blir signering på signering her, men vi er nok ganske enige ;) Sender deg en kjæmpe klæm

Takk jenter, vi for se hva legen sier i morgen.

Denne har jeg
http://www.babywatcher.no/nettbutikk/

Men det som er, den er litt rar, den skruer seg plutselig av.
Så vet ikke om den er helt til å stole på. Jo det er mulig å høre hjerte slå så tidlig.
Men det er stor forskjell fra doppler til doppler. Men jeg for bare krysse fingrene for at det stemmer.

Back
Topp