Da har jeg også vært på UL

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Ååå...Var sååå koslig å se lille igjen... Morkaka ligger nå på magen min. Nesten helt på toppen[8D] Lille sparka litt, men var veldig samarbeidsvillig...Helt til jeg sa de[8D] Ble satt tilbake 6 dager, så er 18+4 nå og termin den 10 februar...Lille ser nesten helt lik ut som snuppa når hun var i magen...Med en søt liten oppstopper nese

Så da får jeg dra til svigermor om to uker og ta frem søppelsekker med

Blått [:D]

Og rosa[8D]

Lille ville nemlig ikke samarbeide så veldig der...Vi så ikke så veldig bra fordi lille satt...Men vi kunne ikke se noe som kunne ligne gutt, men vi kunne vel i grunn ikke helt si jente heller...Men som JM sa, så hvis vi skulle vite eller få tips, så ville hun tro at det var en liten frøken til... Men vi skulle ikke skyte henne hvis hun tok feil[8D]

Så en liten overraskelse, eller hva sier dere??[:D]

Skal prøve å få lagt inn bilde etterhvert...

Gratulerer med en prins!!    eller prinsesse![:D]

Gratulerer med overstått UL [:D] Og en liten gutt/jente i magen.. hehe [:D]

Du mener vel 9 feb?[:)] for jeg er nemlig også 18+4 og jeg har termin 9[:D] og selvfølgelig MASSE gratulerer med en fin hemmelighet i magen[:D]

Gratulerer med vel overstått ul[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Gratulerer med vel overstått ul[:)]

[:D]

Gratulerer med en frisk baby i hvertfall;) Og vel overstått ul!

Da er dere i samme sit. som oss;). Fikk også beskjed om at vi ikke måte skyte jordmor=P. Og at det kaaaaaaaanskje var jente. Hehe. Blir spennende å se!

ORIGINAL: To blir tre

Du mener vel 9 feb?[:)] for jeg er nemlig også 18+4 og jeg har termin 9[:D] og selvfølgelig MASSE gratulerer med en fin hemmelighet i magen[:D]

Hehe...Nei, jeg mente 10 februar..

De regner 40 + 3 og ikke 40+2, eller så ville det ha blitt 9 februar...[;)] Så delvis rett...[:D]

så morro da[:D][:D] litt kjedelig at du ikke fitt vite hva det var kanskje men... lille var ihvertfall frisk og fin[:D][:D]

Back
Topp