Hestejenta
Forumet er livet
Og alt stod heldigvis bra til med gutten. :-)
Jeg lå først til CTG registrering og etterpå så strippet jordmor meg da jeg
sa at det funket forrige gang. Ikke overraskende var det ikke veldig modent,
hun fikk bare opp en finger og livmorhalsen var fortsatt stram, men hun gjorde
så godt hun kunne og fikk røsket litt ordentlig oppe i der.
Så var jeg inne hos legen til UL og gutten så ut til å bli i underkant av 4000 g.
Videre sier legen at denne jordmora var veldig flink på sånn stripping og at det
var derfor de brukte henne til det, så han trodde jeg kom til å gå i fødsel i løpet
av helga, hvis ikke fikk jeg ny time til overtidskontroll på mandags morgen.
Alt i alt er jeg veldig fornøyd (ikke med at det ikke var mer modent da), men
i forkant av timen så håpet jeg på å bli strippet, siden det funket sist, også håpet
jeg at jeg ville få ny time til mandag dersom det ikke skjedde noe i løpet av helga.
Sånn sett har alt gått min vei i dag, så får jeg bare håpe at det blir fødsel i løpet av helga. :-)
Jeg lå først til CTG registrering og etterpå så strippet jordmor meg da jeg
sa at det funket forrige gang. Ikke overraskende var det ikke veldig modent,
hun fikk bare opp en finger og livmorhalsen var fortsatt stram, men hun gjorde
så godt hun kunne og fikk røsket litt ordentlig oppe i der.
Så var jeg inne hos legen til UL og gutten så ut til å bli i underkant av 4000 g.
Videre sier legen at denne jordmora var veldig flink på sånn stripping og at det
var derfor de brukte henne til det, så han trodde jeg kom til å gå i fødsel i løpet
av helga, hvis ikke fikk jeg ny time til overtidskontroll på mandags morgen.
Alt i alt er jeg veldig fornøyd (ikke med at det ikke var mer modent da), men
i forkant av timen så håpet jeg på å bli strippet, siden det funket sist, også håpet
jeg at jeg ville få ny time til mandag dersom det ikke skjedde noe i løpet av helga.
Sånn sett har alt gått min vei i dag, så får jeg bare håpe at det blir fødsel i løpet av helga. :-)