Da har jeg også vært på overtidskontroll

Hestejenta

Forumet er livet
Og alt stod heldigvis bra til med gutten. :-)
Jeg lå først til CTG registrering og etterpå så strippet jordmor meg da jeg
sa at det funket forrige gang. Ikke overraskende var det ikke veldig modent,
hun fikk bare opp en finger og livmorhalsen var fortsatt stram, men hun gjorde
så godt hun kunne og fikk røsket litt ordentlig oppe i der.
Så var jeg inne hos legen til UL og gutten så ut til å bli i underkant av 4000 g.
Videre sier legen at denne jordmora var veldig flink på sånn stripping og at det
var derfor de brukte henne til det, så han trodde jeg kom til å gå i fødsel i løpet
av helga, hvis ikke fikk jeg ny time til overtidskontroll på mandags morgen.
Alt i alt er jeg veldig fornøyd (ikke med at det ikke var mer modent da), men 
i forkant av timen så håpet jeg på å bli strippet, siden det funket sist, også håpet
jeg at jeg ville få ny time til mandag dersom det ikke skjedde noe i løpet av helga.
Sånn sett har alt gått min vei i dag, så får jeg bare håpe at det blir fødsel i løpet av helga. :-)

du føder i helgen du! ;) 

masse lykke til og gleder meg til koselig føde oppdatering fra deg hihi

He he he, ja jeg håper det er min tur nå asså. 

Samme her - umodent, 1cm åpning, ble strippet, fikk time til igangsetting neste torsdag hvis ingenting skjer før. Så vi får se! Passer fint i helgen for meg også, he he :)

vi satser på helgen!!

Hadde passet veldig fint nå i helgen så da, krysser vi fingrene for det. ;-)
Har prøvd å huske tilbake til hvordan det var med forrige mann, mener at det ikke var noe mer modent da og da starter riene kvelden etter så jeg håååååååper så inderlig på ddet, om ikke det skjer så håper jeg det er litt mer modent til mandag og at de prøver en gang til. Har virkelig ikke noe lyst til å blir satt igang. :-)

håper han kommer i løpet a helga....ska på overtids kontroll på tirsdag...håpe æ slipp tima :D

masse lykke til

Det var i helgen det skjedde!!! Gutten vår er i dag 4 dager gammel:) endelig kom han, 8 dager på overtid:))) 4140g og 54cm lang.

vivanna skrev:
Det var i helgen det skjedde!!! Gutten vår er i dag 4 dager gammel:) endelig kom han, 8 dager på overtid:))) 4140g og 54cm lang.

Gratulerer så masse med prinsen:-D Godt å endelig være ferdig;-)

Back
Topp