Da har jeg også funnet....

Mokkenikke

Elsker forumet
hjertelyden[:D]
Når jeg leste den andre tråden, så kom jeg plutselig på at jeg også kunne skjekke..
Hørte hjerte godt!!!!
Heeeeeerlig det dunket og dunket i vei et sted mellom 170-180 slag i min. (var ikke så lett å telle[:-])

åhhhh

åssen gjorde du det? har du sånn dopler-apparat??
miiiissunnnelig!

ååååååååååå, jeg vil også høre min[:D]

ORIGINAL: *Carine*

åssen gjorde du det? har du sånn dopler-apparat??
miiiissunnnelig!

japp [:)][:)] (de er ikke så dyre)

Heldiggriser dere altså[:)]

Heldige! Tror ikke jeg tørr prøve det før jeg er rundt 10uker.
:D Men så koselig!

æsj finner ikke den jeg...[&o][&o]

ORIGINAL: lolalilla

prøv rett der med skambeinet... prøv på en måte å presse den litt under beinet, hvis du skjønner[8D]

ORIGINAL: mokkenikke88

prøv rett der med skambeinet... prøv på en måte å presse den litt under beinet, hvis du skjønner[8D]

takk, skal prøves det å [;)]

blir ikke du øm av det, måtte det selv, og i dag har jeg vært drit øm der, tør derfor ikke gjøre det igjen

Jeg blir skikkelig misunnelig altså![8D] ingen som vil låne meg sin da? Sende den i posten, også kan jeg sende den tilbake igjen når jeg har prøvd[:D]

ORIGINAL: Frøken S

Jeg blir skikkelig misunnelig altså![8D] ingen som vil låne meg sin da? Sende den i posten, også kan jeg sende den tilbake igjen når jeg har prøvd[:D]

Hvor i norge bor du da??? jeg har en og trenger den ikke på minst 3 uker hehe

ORIGINAL: FruStina

blir ikke du øm av det, måtte det selv, og i dag har jeg vært drit øm der, tør derfor ikke gjøre det igjen

nei er ikke noe øm.[:)]

Bestill en koster ikke med enn ca. 200 kr[:D]

Ååååååå, så gøy:) For en fantastisk lyd:) Jeg også må lete fram min, men må vente litt med å bruke den i og med at jeg bare er 8 uker på vei i morgen:)

hvor har dere bestilt? tok det lang tid før den kom?

Teknikk magasinet har de til ca 170 kr[:)].

Jeg er 11+1 og finner ikke fosterlyden [:@]. Fant den i uke 8 sist svangerskap

ORIGINAL: nadja1986

Hvor i norge bor du da??? jeg har en og trenger den ikke på minst 3 uker hehe

Nord-Trøndelag![8D][:D]

Back
Topp