Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SynnøveH
Går det an altså? Å snakke direkte med en jordmor? Legesekritæren hos min lege nekter å gi meg time når det har noenting med graviditet å gjøre. Hun avviste meg til og med da jeg spontanaborterte, så jeg måtte gå på legevakten. Jeg tør nesten ikke ta kontakt der igjen. Kan jeg ta direkte kontakt med jordmor uten at fastlegen sender henvisning?
Går det an altså? Å snakke direkte med en jordmor? Legesekritæren hos min lege nekter å gi meg time når det har noenting med graviditet å gjøre. Hun avviste meg til og med da jeg spontanaborterte, så jeg måtte gå på legevakten. Jeg tør nesten ikke ta kontakt der igjen. Kan jeg ta direkte kontakt med jordmor uten at fastlegen sender henvisning?
"Dessverre" er fastlegen in kjmpehyggelig og flink. Så med en gang jeg har kommet meg forbi kontoret går alt bra. I dag har jeg bestilt time både her og både der. Så nå skal jeg til legen 19. april og til jordmor 3. mai. Krysser alt jeg har for at jeg kommer meg dit[&:]
I dag ehar jeg forøvrig visst om graviditeten min i fire dager, men jeg forrige gang aborterte etter tre dager (denne gangen fant jeg det ut etter 4+3, forrige gang etter 5+0, så jeg er ikke like langt som jeg var forrige gang enda). Men min første lille merkedag har jeg uansett i dag. "Dette er det lengste jeg noen gang har visst at jeg har vært gravid - dagen". PHU! Kan dere skjønne at det ikke er en fast, årlig merkedag med det praktiske navnet?