Da har jeg også barnehage gutt :))

*bolledei*

Elsker forumet
I dag hadde Michael sin første dag i barnehagen :)

Var der bare en time, men tror alt nå at det her kommer til å gå kjempe fint. Han er en litt over gjennomsnittet sosial, å elsker nye folk. Så mens jeg kledde av meg hadde han gått inn på avdelingen å begynt å snakke med folk :) Så blir spennende å se om det det blir like stas utover :)

Prøver å legge ved noen nye bilder av mini-mannen min :)

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/205928_10150739651545472_836630471_19980228_2096317_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/284823_10150742463075472_836630471_20021935_4015040_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/206008_10150742462685472_836630471_20021931_4014287_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216647_10150739652410472_836630471_19980250_2272871_n.jpg

Så flott gutt du har. Han kommer sikkert til å stortrives i barnehagen! :)
Husker fra ifjor, at det kom en litt tøff periode, rett etter at hun hadde starta, med mye drama ved levering, men det gikk fort over.

Hedda begynte på stor avdeling etter sommerferien, og det er så utrolig gøy å se hvordan hun utvikler seg, får nye venner, og virkelig koser seg! :)

Lykke til videre med tilvenningen!!

Så stor gutten din har blitt, det går nok veldig bra med bhg. Håper du også blir fornøyd, det har mye å si. Går han i Hfs eller på Jevn.?

Tror det kommer til å gå supert :)

Siggen: Går i hønefoss, tolpinrud :) Ikke der jeg hadde søkt, blir litt feil vei for meg, pluss at åpningstidene ikke passer med når jeg begynner på jobb. Så står fortsatt på vente liste på de barnehagene jeg har søkt. Men synes det blir dumt å flytte han om han går her noen mnd å trives godt.

Så fine bilder av gutten din, tipper han kommer til å stortrives i barnehagen :)

Begynte rett på stor avdeling han da eller?

Så flotte bilder av dere! :) Skjønne Michael er blitt så stor. :)

Gratulerer med barnehagegutt! 

så flott han er :)

så flott han er :)

Så fine bilder av han! :)
Ja, barnehage er toppers- har jo selv ei jente som bare er blid i barnehagen, høres ut som et virkelig mønsterbarn når de forteller om henne. Når hun kommer hjem, derimot, vil hun veldig ofte ikke gjøre som jeg vil (ta av seg skoene, vaske hender, osv.), og viser sin sta og bestemte side til de grader. 
Han kommer sikkert til  trives- høres sånn ut! Lykke til, blir gøy å høre hvordan det går videre! :)

*Ann Helen* skrev:

Siggen: Går i hønefoss, tolpinrud :) Ikke der jeg hadde søkt, blir litt feil vei for meg, pluss at åpningstidene ikke passer med når jeg begynner på jobb. Så står fortsatt på vente liste på de barnehagene jeg har søkt. Men synes det blir dumt å flytte han om han går her noen mnd å trives godt.

Ok, minsten her går i Hov (ved siden av Krisesenteret) veldig fornøyd med barnehagen men åpner ikke før 0730 og det passer dårlig når man jobber turnus (men nå har jeg heldigvis dagstilling)

*trinemor* skrev:
Så fine bilder av gutten din, tipper han kommer til å stortrives i barnehagen :)

Takk :) Han stortrives han ja :) Begynte rett på stor avdeling ja, å det tror jeg er like greit, greit med litt større barn og bryne seg på :)

*trinemor* skrev:

Takk :) Han stortrives han ja :) Begynte rett på stor avdeling ja, å det tror jeg er like greit, greit med litt større barn og bryne seg på :)

siggen skrev:

*Ann Helen* skrev:

Ok, minsten her går i Hov (ved siden av Krisesenteret) veldig fornøyd med barnehagen men åpner ikke før 0730 og det passer dårlig når man jobber turnus (men nå har jeg heldigvis dagstilling)

Søkte der jeg også, bor bare noen minutter unna, så tolpinrud blir litt feil vei for meg.  Men hitill er jeg veldig fornøyd med tolpinrud. Han stortrives, å de ansatte er veldig hyggelige :)

Back
Topp