Da har jeg og

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
prøvd Zumba.. Heiv meg rett på sculpt and tone jeg, og GU DET VAR GØY! [:D]
Men for et tempo.. [8|] Blei svett og god gitt..

Nå er jeg en person som ELSKER å danse da.. Så det var midt i blinken for meg.. [:D]

Jeg gleder meg til å prøve! Men de hoftebevegelsene er vel ikke helt bra for et bekken som fødte for en uke siden...?[8D]

Jeg kan ikke danse, men jeg liker å gjøre det for det, og når det er så bra trening i tillegg, så må det jo prøves! Skal nok få med meg Trillemor også! Så kan vi ha Zumba-treff neste gang![:D]

jeg elsker zumba! [:D] en av de få treningsformene som ikke ødelegger bekkenet mitt. Hadde nok ikke prøvd meg på det en uke etter fødsel da[8D] men jeg er storfornøyd med at jeg endelig har funnet en treningsform som gjør bekkenet bedre ikke værre[:D][:D]

(må bare få tilbake treningsmotivasjonen snart...)

Men det er jo så mange videoer liksom.. Jeg har *host*lasta*host*, så jeg vet ikke hva som er hva da.. Men den jeg prøvde var supermorro! Men jeg så litt på det først og tenkte at dette blei gode greier.. men det var vanskelig å holde tempoet altså! Hehehe..

ORIGINAL: Almyrida81

Men det er jo så mange videoer liksom.. Jeg har *host*lasta*host*, så jeg vet ikke hva som er hva da.. Men den jeg prøvde var supermorro! Men jeg så litt på det først og tenkte at dette blei gode greier.. men det var vanskelig å holde tempoet altså! Hehehe..

ja, eh jeg har og *host* lasta ned men har 4 forskjellige. En sånn zumba express, en cardio party, og ja, husker egentlig ikke hva de to siste heter, men gøy er det ja. Man blir jo faktisk flinkere etter hvert, haha, men noen proff blir jeg nok aldri, leddene mine bøyer seg ikke i latinamerikanske retninger nemlig[8D]

Tror jeg må *host* laste*host* jeg også, for alt forsvant da harddisken min krasja

ORIGINAL: Mibah

ORIGINAL: Almyrida81

ja, eh jeg har og *host* lasta ned men har 4 forskjellige. En sånn zumba express, en cardio party, og ja, husker egentlig ikke hva de to siste heter, men gøy er det ja. Man blir jo faktisk flinkere etter hvert, haha, men noen proff blir jeg nok aldri, leddene mine bøyer seg ikke i latinamerikanske retninger nemlig[8D]

Hahaha! Nei det er der jeg sliter litt og.. [:D]
Men det var MORRO!
Jeg trua sambo til å sitte oppe i 2.etg mens jeg trena da.. [8|][:D]
*ler*

ja, men ærlig talt, vil man ha tilskuere kan man jo like gjerne trene i sal[8D] dessuten, hvorfor skal han få gratis trim av latter/magemusklene mens jeg må svette å slite meg gjennom videoen??[:D][:D]

ORIGINAL: Mibah

ja, men ærlig talt, vil man ha tilskuere kan man jo like gjerne trene i sal[8D] dessuten, hvorfor skal han få gratis trim av latter/magemusklene mens jeg må svette å slite meg gjennom videoen??[:D][:D]

Akkurat! Jeg sa at om han ville være i stua, så fikk han versågod delta han og.. [8D]
Da forsvant han opp å sparkla i stedet for.. [:D]

Ja det er knallgøy!!![:D][:D][:D]

Legger til at det er kjekt i sal!! [:D]

Back
Topp