Da har jeg meldt meg på

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
pregmet2 studien :P det blir spennende :D

Nå spør jeg sikkert veldig dumt :P men hva er det?:F

Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende :)
Jeg selv går på metformin under svangerskapet. Det gjorde jeg med første mann også. Jeg ble gravid, og fikk beskjed om å slutte tvert på metformin og da mista jeg. Så ble jeg gravid igjen og fortsatte på metformin, har en frisk gutt på 3 år!
Har hatt 3 aborter etter han der jeg ikke brukte metformin. Nå tar jeg metformin, og sålangt ser alt bra ut :) krysser fingrene. Men her føler jeg virkelig at jeg ikke klarer å holde på foster uten!

Jeg selv går på metformin under svangerskapet. Det gjorde jeg med første mann også. Jeg ble gravid, og fikk beskjed om å slutte tvert på metformin og da mista jeg. Så ble jeg gravid igjen og fortsatte på metformin, har en frisk gutt på 3 år!
Har hatt 3 aborter etter han der jeg ikke brukte metformin. Nå tar jeg metformin, og sålangt ser alt bra ut :) krysser fingrene. Men her føler jeg virkelig at jeg ikke klarer å holde på foster uten!
ååå så trist:( jeg har og gått på metformin no helt til jeg ble gravid og da skulle jeg slutte :(
men jeg har no klart det før uten og da :P men da viste jeg ikke at jeg hadde pcos.
håper det går bra denne gangen da for både meg og deg ;)

Nå spør jeg sikkert veldig dumt :p men hva er det?:F

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er en studie der de forske på gravide kvinner med pcos for å se om metformin kan hjelpe til å minske faren for sen aborter og for tidlig fødsler og andre svangerskapskomplikasjoner:)

Det er en studie der de forske på gravide kvinner med pcos for å se om metformin kan hjelpe til å minske faren for sen aborter og for tidlig fødsler og andre svangerskapskomplikasjoner:)
oii så spennende :D masse lykke til :D

hvilke dose er det du har no når du er gravid da ?

Back
Topp