pregmet2 studien det blir spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååå så trist jeg har og gått på metformin no helt til jeg ble gravid og da skulle jeg slutteSpennende
Jeg selv går på metformin under svangerskapet. Det gjorde jeg med første mann også. Jeg ble gravid, og fikk beskjed om å slutte tvert på metformin og da mista jeg. Så ble jeg gravid igjen og fortsatte på metformin, har en frisk gutt på 3 år!
Har hatt 3 aborter etter han der jeg ikke brukte metformin. Nå tar jeg metformin, og sålangt ser alt bra ut krysser fingrene. Men her føler jeg virkelig at jeg ikke klarer å holde på foster uten!
Det er en studie der de forske på gravide kvinner med pcos for å se om metformin kan hjelpe til å minske faren for sen aborter og for tidlig fødsler og andre svangerskapskomplikasjonerNå spør jeg sikkert veldig dumt men hva er det?:F
Sent from my iPhone using BV Forum
oii så spennende masse lykke tilDet er en studie der de forske på gravide kvinner med pcos for å se om metformin kan hjelpe til å minske faren for sen aborter og for tidlig fødsler og andre svangerskapskomplikasjoner
Takk for detoii så spennende masse lykke til
hvilke dose er det du har no når du er gravid da ?Spennende
Jeg selv går på metformin under svangerskapet. Det gjorde jeg med første mann også. Jeg ble gravid, og fikk beskjed om å slutte tvert på metformin og da mista jeg. Så ble jeg gravid igjen og fortsatte på metformin, har en frisk gutt på 3 år!
Har hatt 3 aborter etter han der jeg ikke brukte metformin. Nå tar jeg metformin, og sålangt ser alt bra ut krysser fingrene. Men her føler jeg virkelig at jeg ikke klarer å holde på foster uten!
TakkLykke til!
oki det er det jeg har gått på til no ogHar 3*500 mg
Ja jeg skulle bare gå på de til jeg ble gravidMen har du slutta på de nå?
Da har jeg fått snakket med legen og jeg skulle fortsette på metforminMen har du slutta på de nå?