da har jeg laget meg slankeblogg :)

LinnSB*

Forumet er livet
http://linnsusan.blogspot.com/

bare å komme med tips til forandringer [:)]
har aldri hatt blogg før så jeg har egentlig ikke så peil hehe [8D]

Syns den var fint laget jeg!

Liker godt at det ikke er så mye mønster og dilldall rundtom, for da sliter jeg med å fokusere/lese teksten som står.

Jeg hadde syns det var mer interessant å lese hvis du skriver vekt, høyde bmi nå, fettprosent og mål pr dags dato og hva som er målet ditt, også måler jevnlig og skriver inn.Bilder er heller aldri feil.[;)]
Skjønner godt hvis du føler det blir litt privat, men sånn er det nå med blogging. Man må nesten være litt privat for å være interessant, hehe!
Det vil kanskje gi deg litt mer viljestyrke også, hvis du vet at mange følger med på hvordan du gjør det?

Bare kaster ut noen forslag om hva JEG liker å lese om.[:)]

ORIGINAL: fairy

Liker godt at det ikke er så mye mønster og dilldall rundtom, for da sliter jeg med å fokusere/lese teksten som står.

Jeg hadde syns det var mer interessant å lese hvis du skriver vekt, høyde bmi nå, fettprosent og mål pr dags dato og hva som er målet ditt, også måler jevnlig og skriver inn.Bilder er heller aldri feil.[;)]
Skjønner godt hvis du føler det blir litt privat, men sånn er det nå med blogging. Man må nesten være litt privat for å være interessant, hehe!
Det vil kanskje gi deg litt mer viljestyrke også, hvis du vet at mange følger med på hvordan du gjør det?

ja jeg drev å tenkte på det....
stod mellom disse to

1. skrive hvor mye jeg går ned hver uke og når jeg har gått ned litt (og selvtillitten øker litt hehe)
så kan jeg skrive vekt osv

2. bare hoppe i det og skrive vekt osv med en gang

Så flink du er...[:)]

ORIGINAL: LinnSB*

ORIGINAL: fairy

ja jeg drev å tenkte på det....
stod mellom disse to

1. skrive hvor mye jeg går ned hver uke og når jeg har gått ned litt (og selvtillitten øker litt hehe)
så kan jeg skrive vekt osv

2. bare hoppe i det og skrive vekt osv med en gang

Hmm.. Du er veldig tøff hvis du bare hopper i det, og jeg tror også det å "si det høyt" er det samme som å innrømme hvordan "ståa" er for seg selv. Vet å si det høyt blir det mer virkelig, på en måte. Det er fort gjort å lukke øynene når det gjelder kiloene som sniker seg på/ikke går ned og lage unnskyldninger som man selv godtar. Hvis "resten av verden" vet om det også, så er det ikke så lett å lage disse unnskyldningene/skulke unna. Tro meg, jeg er en racer på unnskyldninger, hehe![8D]

Igjen, dette er bare mine tanker rundt temaet.
Jeg brenner litt for sånne livsstilsendringer.[;)]

ORIGINAL: håper..

Hvis du tar bilde av deg selv i undertøy nå og måler deg i cm rundt legger,lår, hofter, mage og overarm så kan du sammenligne med det etterhvert som du går ned i vekt, det er kjempe gøy å se forandingene.
(dette er ment som privat bruk da, regner med du ikke vil legge ut undertøy bilde av deg selv på bloggen[:D])

Synes forresten ikke det ser ut som du trenger å gå ned i vekt (ut ifra bilde på bloggen)

det har jeg gjort [:)] bilder og mål [:)]

jeg trenger virkelig å gå ned i vekt.

Kjør på med vekt snuppa!

Det har jo jeg gjort...

Er jo stor, men blir ikke tynnere av å holde den for meg selv, tvert i mot, får mer motivasjon når du vet andre følger med på om det går nedover[8D][8D]

ORIGINAL: [Mari]

Hvor har du bestilt 30 day shred ? [:)]

play.com

U go girl!!!

LYKKE TIL!!!!

By the way: du ser stråålende ut uansett du! [;)]

ORIGINAL: MinaMor

U go girl!!!

LYKKE TIL!!!!

By the way: du ser stråålende ut uansett du! [;)]

nydelig du

Back