Da har jeg kommet hjem fra Gekås =)

dollygirl

Glad i forumet
og det var en herlig tur, jeg min type og min svigermor samt hans tante dro ned til ullared , på gekås for og shoppe i helgen jeg har familie i falkenberg, så har vært på gekås hvert år siden jeg var lita tulle ! Lille go gutten vår var hjemme sammen med mommo og goffa han da og koosa seg masse ! det er viktig for alle og ta seg litt tid til seg selv =) bilen ble jo smika full! haha skal legge ut bilde så dere får se mine kjøp hi hi , vi skal ned igjen i august på sommerferie, noe vi er hvert år, med campingvogna men dette ble en spontan reise , helt greit det og!

Kansje ikke helt kaos der nå, da d ikke er midt i ferien. Men er d seriøst så mye bra der da??? Er d ikke mye crap?? Hva kjøpte du?? tips??
Har ei vennine som skal dit på ferie i år, skal t il eskilstuna da, mn tar en detur om gekås på vei tilbake:-)

var godt med folk der ja, nei er ikke bare crap, masse billig som koster det dobbelte andre steder! jeg har jo som sagt vært der hvert år siden jeg var liten, og vi handler mye der. det kommer heelt ann på hva du vil ha og se etter.. hårfarger, klær, vesker lommebøker barneutsryr og leker er veldig billig der.. er så mye så får ikke giittt noe mer tips egentlig..

Back
Topp