Da har jeg ingen baby lenger

monicabebe

Forumet er livet
for Mari ble 1 år i går. Store jenta mi!

Så nå har vi feiret i to dager til ende. Koselig altså. Først med familie i går, og med venner i dag. Og på torsdag er det nabofest.

tenk at jenta mi har blitt så stor da!!!

Gratulerer så mye med dagen til Mari. Helt sykt å tenke på

Gratulerer så masse med gårsdagen - tenk at lillejenta har blitt ett år allerede!

Ja, jammen har det flydd. Det gikk fort med Maja også, men denne gangen har jeg jammen meg ikke rukket å tenke før året var omme....

Gratulerer så mye med dagen til Mari!!!!! [:D][:D]

Tiden har gått utrolig fort!

En forsinka gratulasjon fra meg også - tia flyr!

Gratulerer med Mari, tenk 1 år synnes ikke det er lenge siden du og trillemor var gravide og nå er snuppa 1 år.

sykt at de er blitt et år snuppa! på denne tiden her i fjor satt jeg og var superfrustrert med syk puls og ville bare ha babyen ut.. og det var vel ca rundt nå at jeg så mari første gangen på sykehuset.. herlighet!! hun var jo så liten... og jeg var så gravid.. og nå har vi to ettåringer begge to..[:)][:)] veldig deilig å være ferdig med baby syns jeg da.. men gud.. såååå kos det var ogås.. men herlig å få være med å feire mari[:D] kos kos

ORIGINAL: Trillemor82

sykt at de er blitt et år snuppa! på denne tiden her i fjor satt jeg og var superfrustrert med syk puls og ville bare ha babyen ut.. og det var vel ca rundt nå at jeg så mari første gangen på sykehuset.. herlighet!! hun var jo så liten... og jeg var så gravid.. og nå har vi to ettåringer begge to..[:)][:)] veldig deilig å være ferdig med baby syns jeg da.. men gud.. såååå kos det var ogås.. men herlig å få være med å feire mari[:D] kos kos

Ja, tenk at det er såpass lenge siden vi var gravide. Fyyy, jeg er glad at akkurat det er over, snuppa. Og det er stille på tlf min når du ikke får sendt til meg altså[:(]. Koselig at dere kom i bursdag på søndag. Satser på at vi kan den 22.også. HVilken dato har Julie bursdag igjen? er det den 22?

Back
Topp