Da har jeg hivi ut mannen!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Fra soverommet, altså ;)

Som så mange av mine medsøstre her inne sover jeg utroooolig dårlig for tiden! :( Våkner x flere og har vanskelig for å sovne igjen. Jeg har en mann som av og til høres ut som om han skal kveles om natten, og det PLAGER meg!

Nå sover han på en sovesofa på loftstua, og har det egentlig ganske greit ettersom han har TV der inne med alle slags kanaler ;)

Jeg sover DRITGODT!! :P Jeg våknet kun EN gang i natt, slå den!!! :) :)

Haha jeg tror det heller er jeg som vekker mannen her i huset, når jeg må snu meg rundt to-tre ganger om natta og det går jo ikke enkelt for seg.. I natt klarte jeg å sette albuen i ribbena på mannen stakkars!
Jeg må ikke tisse på natta (som oftest) jeg heller, lucky me :P -men sover ikke spesielt godt..

Haha!!! Så utrolig bra!

Om noen sku vært til bry her, så er det nok meg altså.. Snur og vender på meg hele tida, og i natt har jeg hatt vondt i tillegg, så ekstra mye bevegelse har det nok vært. Men mannen sover godt han! Heldigvis for han :)

Vel jeg la meg på sofaen i natt i 4 tiden da jeg ikke fikk sove, samboer snorket så innmari. Kan ikke dulte til han heller da han må sove på rygg etter operasjonen på lørdag så kan liksom ikke kaste han ut :P Ble lite søvn på meg i natt, håper på at neste natt blir bedre :)

Er jeg den eneste som fortsatt sover godt om natten her mon tro?:p

Men godt du får mer søvn nå da..:) Selv om jeg må si jeg syns en smule synd i mannen og, men høres nå ut som han har det greit;):D

Er jeg den eneste som fortsatt sover godt om natten her mon tro?:p

Men godt du får mer søvn nå da..:) Selv om jeg må si jeg syns en smule synd i mannen og, men høres nå ut som han har det greit;):D
Jeg sover kjempe godt om natten enda :) innimellom må jeg opp.og tisse, men det er ikke hver natt og.skjer bare 1 gang, foreløpig hvertfall ;) hehe..

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Woohoo i natt var jeg også oppe kunn en gang før 7, og det skjer aldri!!! Sover Max 1-2 timer om gangen,kanskje 3, så her er det feiring i dag :D håper jo at det kan skje flere ganger,men det er som å vinne i lotto, skjer sjeldent flere ganger og hvertfall ikke etter hverandre :p

Her ender som regel samboeren opp på madrass inne hos jenten vår. Hun er så vannvittig urolig om natten for tiden pga. tenner. Han gidder ikke gå frem og tilbake x antall ganger om natten, så da sover han like gjerne der.
Greit for meg, så slipper jeg å høre snorkingen, men sover fremdeles ikke spesielt godt. Er oppe på do minst 3 ganger og bruker lang tid på å sovne igjen.

Jag sover också fortfarande väldigt gott :) speciellt nu när det inte är så varmt, och käresten har vart på övelse i 1 vecka ;) men är uppe på do 4-5 gånger per natt, men somnar lika gott efter ändå:)

Hehe, godt dere fant en løsning :)

Her er det nok meg som er problemet, jeg er oppe x antall ganger på do, stønner og kaver hver gang jeg må opp/snu meg :P men han sover som en Stein heldigvis :)

Snille mannen min har også midlertidig flyttet til gjesterommet. Jeg sover veldig dårlig. Pluss at jeg har en mann som stryker på meg for å hjelpe som igjen gjør at jeg våkner helt. Tanken er god men blir bare bry. Han snorker også men du super tipper å smatte litt. Da slutter de. ;)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Hallo liksom. Et super tips er å smatte når noen snorker. Da slutter de.

Er det sant? :) Kult da, det må testes :D

Ja jeg fikk det som tips av en lege. Det funker her i hvertfall. :)

sniker litt her...
men hva med når gubben smatter i søvne? big time?? hehe... høres ut som han slafser på en hel pakke hubba bubba... haha...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Smatting funka ikke! :(

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Smatting, snorking og gnissing av tenner... gaaah eg blir gal av alt bråket!! Eg våkner mellom 2 & 3 hver natt og sovner aldri igjen før rundt 5. Så er det opp kl 6.30, få kidsa i bhg og på skolen og meg sjøl på jobb. .. zzzzz!!

Sent from my GT-I9100

Back
Topp