Da har jeg gjort mitt!

Skolelys

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Har spist cottagecheese med 1kg kanel hver kveld i flere uker. Har hatt null energi, men alikevel tvunget meg selv ut på utrolig slitsomme gåturer de siste kveldene. I dag støvsuga jeg, gjorde rent hele huset før frokost, kjørt bil i superhumpete vei, gått laaaaang tur og til og med hatt samleie så skjer det ikke noe nå, så regner jeg med at han blir der inne!

Haha :P Jøsses. Ikke slit deg helt ut nå da :P

Jeg er desperat!:O Fikk veldig vond modning og aktiv babygutt nå, men trenger jo ikke bety noe:-P

Jaja, krysser fingra for deg! Her har sengehyggen kun ført til kraftige kynnere, dobbel halsbrann og dåååårlig søvn, men de sier jo at det er det eneste som kan hjelpe så tvi tvi :)

Og akkurat slik ble det for meg i natt. Bare vondt nedetil, innvendig, halsbrann, null søvn. Flotte greier:-P siste JM-time i dag før hun går til ferie. Vil føde nå!!

Og akkurat slik ble det for meg i natt. Bare vondt nedetil, innvendig, halsbrann, null søvn. Flotte greier:-P siste JM-time i dag før hun går til ferie. Vil føde nå!!
Æsj, så dumt :(
Plutselig så kommer han. Får håpe det ikke blir for lenge å vente

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Uff har vondt sv deg! Håper du kommer igang snart!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Takk, har hatt så mye modning så lenge, så begynner å lure på hvor moden man kan bli??:-P

Takk, har hatt så mye modning så lenge, så begynner å lure på hvor moden man kan bli??:-P

Sniker fra juni. Jeg lurte også veldig på hvor moden man kunne bli! Og jeg ble så moden at ungen nesten kunne sklidd ut uten rier! :-p neida... men gikk med 5cm åpning og veldig moden en stund.... jeg hadde mye vondt lenge og det er jo bare positivt uansett selv om babyen ikke kommer der og da. Og fødselen kan jo bli noe kortere :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Sniker fra juni. Jeg lurte også veldig på hvor moden man kunne bli! Og jeg ble så moden at ungen nesten kunne sklidd ut uten rier! :p neida... men gikk med 5cm åpning og veldig moden en stund.... jeg hadde mye vondt lenge og det er jo bare positivt uansett selv om babyen ikke kommer der og da. Og fødselen kan jo bli noe kortere :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Det var hyggelig for psyken å lese:-)

Back
Topp