Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg tror ikke egentlig så veldig mye på at husarbeid leder til fødsel, selv om jeg dagen før første fødsel startet vasket rundt badet, og et par dager før andre fødsel startet stresset byen rundt etter julegaver. Men hvis det likevel skulle være noe i det, så har jeg i hvert fall gjort det jeg kan i dag! Jeg begynte med å vaske vinduer, fortsatte med å støvsuge og vaske gulv, og avsluttet med å vaske alle frontene på kjøkkenskapene. Og alt dette i løpet av et par små timer. Nå er jeg helt skutt, så eventuelle andre triks som kan fremskynde fødselen får mannen ta seg av senere i kveld Jeg ble plutselig litt motløs av tanken på å kanskje gå og vente enda tre uker på å føde, hun må gjerne komme snart!
Hehe, vi kan jo krysse fingrene! Men da skulle min ha startet for mange dager siden. I helgen har jeg hjulpet mannen med å bygge platting i hagen, klipt gresset, kantklippet rundt gjerdet, vasket gulvene, vasket x antall maskiner med klær, hengt opp, tatt ned, lagt bort. Hatt slekta på grillings med alt det innebærer av matlaging og rydding...
Krysser fingrene for deg Det er ikke alltid man får noe forvarsel
Kommer du hit å vasker i morgen
Har vært skikkelig husmor i det siste jeg og, men vaske er ikke så gøy ed fint vær, så vi har gjort mye ute, ellers har det blitt en del baking og klesvask.