Da har jeg fortalt mamma

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
..at vi venter barn.

Grudde meg sinnsykt for sist fikk jeg bare en skjennepreken
Men hun tok det pent og ble så glad på våre vegne :O :D

Kjenner at skuldrene senket seg hvertfall to hakk!

:D *lykke*

Hadde akkurat samme følelsen i går, mamma ble stille og sa jeg gjorde samme feil som henne. Men 10 min etter vi hadde snakket sendte hun meg melding med ett søtt vognteppe hun ville strikke til hjerteskatten. Det går som oftest bra! Føler med deg, det var så skummelt :')

Vel sist var jeg alene, men hadde både husly og fast jobb og ordnede forhold..

Nå er jeg uten jobb, men godt gift så hun ser kanskje på det som annerledes.
Regner med det blir noen strikke/heklerier her i gården og etterhvert :D

Så bra det gikk bra :D

Var så redd når vi skulle fortelle det til svigermor. De bor i synden nå om vinter og vår. Så sendte melding på skype. Hadde snakka litt med henne, men når vi skrev det ble det stille veldig lenge. Så jeg tenkte det verste, siden hu er ganske negativ til ting. Men plutselig kom svaret: vi bestiller ei jente :)

Gitt om jeg var letta da :P

Desember 2014

Bruker App

Var så redd når vi skulle fortelle det til svigermor. De bor i synden nå om vinter og vår. Så sendte melding på skype. Hadde snakka litt med henne, men når vi skrev det ble det stille veldig lenge. Så jeg tenkte det verste, siden hu er ganske negativ til ting. Men plutselig kom svaret: vi bestiller ei jente :)

Gitt om jeg var letta da :p

Desember 2014

Bruker App

Skjønner at det er en skrivefeil, men jeg måtte likevel le da jeg leste at svigerforeldrene dine bor i synden :P

Gitt om jeg var letta da :P

Desember 2014

Bruker App

Men hva om det blir en gutt? Får vondt inni meg jeg, men så er jeg en stolt guttemamma også da...

Back
Topp