Da har jeg fortalt det til sjefen

Anemor80

Glad i forumet
Ja, nå har jeg sagt til sjefen min at jeg er gravid. Ikke at jeg måtte det, men hun går ut i ferie i dag og jeg om 2 uker, så da ser vi hverandre ikke før om 6 uker. Mye som skjer på 6 uker, så jeg ønsket å fortelle henne det i dag. Hun tok det kjempe fint (visste at hun ville gjøre det) Om det evt går galt i løpet av sommeren, så hadde jeg sagt det til henne uansett. Vi har et kjempe godt forhold

Så bra :-)

Må selv fortelle det til sjefen snart....får bare noen få måneder på jobb mellom denne permisjonen og neste, så gruer meg litt.

Jeg har også fortalt det til sjefen.. Syns det er veldig greit at hun vet, spesielt siden jeg ble delvis sykemeldt på første kontroll. :)

Har også fortalt det til sjefen...for litt over ei uke sia.
Begynte å bli så dårlig på jobb, så måtte høre med ho ka som va best for barnehagen.. Og ho mente æi skulle få mæi 50 % sykemelding..
Ho tok det kjempefint, og blei glad på våres vegne..Ho hadde nok forventa det snart:)

Så bra at du har så godt forhold til sjefen din :)

Jeg trenger ikke fortelle det til sjefen jeg, for jeg begynner på skolen i August mest sannsynlig :) Det jeg gruer meg til er å fortelle til lærere og nye klassekammerater. Vil liksom ikke at de skal tro at jeg utnytter skolesystemet for penger. For det gjør jeg jo ikke. Planla skolegangen før jeg ble gravid.

FrustrertFrøken skrev:

Jeg trenger ikke fortelle det til sjefen jeg, for jeg begynner på skolen i August mest sannsynlig :) Det jeg gruer meg til er å fortelle til lærere og nye klassekammerater. Vil liksom ikke at de skal tro at jeg utnytter skolesystemet for penger. For det gjør jeg jo ikke. Planla skolegangen før jeg ble gravid.

Husk at du må ha hatt krav på lån og stipend i 6 måneder før fødsel hvis du skal få fødselsstipend av Lånekassa....

Syrine skrev:

FrustrertFrøken skrev:

Husk at du må ha hatt krav på lån og stipend i 6 måneder før fødsel hvis du skal få fødselsstipend av Lånekassa....

Jepp :) Satser på at det går bra :) Har termin i slutten av februar. Forundrer meg ikke om jeg får i mars i stedet..

FrustrertFrøken skrev:

Syrine skrev:

FrustrertFrøken skrev:

Jepp :) Satser på at det går bra :) Har termin i slutten av februar. Forundrer meg ikke om jeg får i mars i stedet..

Krysser fingrene for det, da, selv om det er lett å få før tida, spesielt når man er annengangs....tre uker før termin er jo fortsatt innenfor terminen...

FrustrertFrøken skrev:

Var i akkurat samme situasjon som deg for tre år siden. Skulle begynne på skole i august og ble gravid i mai. Gutten kom 11 dager før termin og jeg fikk ikke fødselspenger fordi jeg mangla 11 dager på å ha gått på skole i 6 mnd sammenhengende den var skikkelig sur!! Så hååper du holder deg innenfor grensa!

Ventejente85 skrev:

FrustrertFrøken skrev:

Var i akkurat samme situasjon som deg for tre år siden. Skulle begynne på skole i august og ble gravid i mai. Gutten kom 11 dager før termin og jeg fikk ikke fødselspenger fordi jeg mangla 11 dager på å ha gått på skole i 6 mnd sammenhengende den var skikkelig sur!! Så hååper du holder deg innenfor grensa!

Få søren, så surt! :S Håper ikke jeg føder før altså! Sist gikk jeg over termin.. Satser på at jeg gjør det igjen, selv om det er annerledes med annengangs, så er det jo ikke alle som føder før termin :)

Back
Topp