Da har jeg født :)

Kaktus_86

Elsker forumet
Har ikke rukket å sjekke babyverden før nå, men har endelig fått lagt inn fødselshistorie og er nå spent på å se hva som har skjedd på forumet siden sist!

25.mai, 39+1 ville André komme :) 

Han er helt frisk og perfekt og vi er som nyforelsket!! <3 det er helt fantastisk! 

Vi fikk 2 netter på nyfødtintensiv pga at han er tettere enn vanlig i nesen, og sleit med å spise ordentlig. Det var ikke noe gøy å se den lille streve sånn med å få i seg mat, og jeg sliter med å tenke på de første dagene etter fødsel. Men det var godt å få komme opp på intensiven hvor de overvåket pustingen og oksygeninntaket. Alt så fint ut. Så vi må bare leve med at han er tett, dryppe han med saltvann før måltider og når han skal sove. Ammingen går heldigvis bra til tross for litt trøbling, og han vokser som normalt <3 

Masse fødestøv til dere som venter utolmodig og masse lykke til!

Fødselshistorie: http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/Juni-2012/Min-lange-fodselshistorie-/1546515T/

gratulerer så mye med prinsen din

håper han snart blir bedre i nesen sin stakkar.. klem :)

grarulerer og håper han blir bedre!

Gratulere så my:-)

Gratulere så mye:):)håper han blir fort bedre:)

Gratulerer så mye med en liten prins! 
Huff, vet hvordan dere har det, forrige mann her fikk RS-Virus bare 10 dager gammel, det var helt forferdelig, samtidig veldig betryggende å være på sykehus hvor man ble godt ivaretatt. Lykke til framover, håper han bedrer seg raskt. :-)

Back
Topp