Da har jeg fått

Ventejente

Glad i forumet
time til UL 9 november.. LENGE Å VENTE!!! Legen sendte henvisning og ba om time rundt 1 november... hadde jo håpt det var nærmere oktober da! Men,men... har hvertfall time å se frem til da! Håper virkelig det er liv der og at det ikke går slik som sist.....

Det var litt lang ventetid ja:/ Men da har du iallefall en time!
krysser alt jeg har for at det går deres veg nå<3 lillespire skal ruges på til juni<3

ja det håper virkelig jeg også!! Skal IKKE miste en gang til! Må ta meg selv i at jeg ikke klarer å tenke forbi uke 9  Det stopper liksom der... så det var litt kjipt at jeg ikke fikk time før i uke 11 nesten... da har jeg hatt panikk i minst 2 uker! 

var det NULL kjangse og få før heller?:/
det er jo ikke bra om du skal gå rundt å være i panikkmodus hele dagen heller:/

tenkte kanskje jeg kunne ringe på mandag å høre... Men de har en tendens til å være litt vanskelige her  Men det er jo verdt ett forsøk! Henta brevet rett over to i dag, selvfølgelig stengte de klokka to! Så da fikk jeg ikke ringt idag...

Ja ring og hør du!! :/ syns det er utrolig dumt at det skal ta så lang tid når det ødelegger så mange dager/uker for den blivende mor!!!

Masala skrev:
Det var litt lang ventetid ja:/ Men da har du iallefall en time!
krysser alt jeg har for at det går deres veg nå<3 lillespire skal ruges på til juni<3

Signerer =)

Back
Topp