Da har jeg fått time til operasjon!

brummemor

Gift med forumet
Må vente helt til 21.06 før de hadde tid! Nå kommer anfallene tett som haggel, så det skal bli gøy å vente så lenge!Not...  Begynner å bli redd jeg skal miste melken, for jeg tør jo nesten ikke spise eller drikke, i frykt for nye gallesteinsanfall!   Kanskje jeg får operasjon akutt om det ikke gir seg!

herregud!!! er det mulig??? [:@]du får syte å klage og ringe å mase og overdrive masse... da tar de deg nok tidligere... stakkars... ønsker lykke til[:)]

Uff stakkars deg. Prøv å mas, si at du ammer og redd for å miste melka. Kanskje det hjelper å overdrive litt....

Ønsker deg ihvertfall lykke til. Trøsteklem

ORIGINAL: Je@nette

Uff stakkars deg. Prøv å mas, si at du ammer og redd for å miste melka. Kanskje det hjelper å overdrive litt....

Ønsker deg ihvertfall lykke til. Trøsteklem

signerer..

Skal ringe Aker akutt avd i morgen, og fortelle hvordan jeg har det! Anfallene kommer stadig oftere, og det resulterer jo i at jeg nesten ikke tørr å spise! Hva skjer med melken om jeg ikke spiser nok????????????????? -Borte   (Synes det er blitt mindre de siste par dagene, så det er ikke løgn når jeg bruker det som argument!)

Tusen takk for lykkeønskningene!

å gud jeg synes synd på deg[:(]. Fikk masse gallesten da jeg gikk med Andrea for 7 år siden. Hadde så vondt så jeg turte heller ikke spise noe, for man ventet bare på at oppkast og smertene skulle komme igjen. Tror jeg var på legevakten hver gang det var anfall, for det var så vondt og jeg var jo redd for å miste den lille som jeg da hadde i magen. Siste gangen jeg var på legevakten så sa jeg at hvis de ikke gjorde noe snart så , så kom jeg til å hoppe fra en bru. Dette var en fredag. Ble da lagt inn på Ahus og operert på tirsdag morgen. Skal love deg det var en befrielse[:D].
øsnker deg masse lykketil og mas masse på legene.

ORIGINAL: totteline

å gud jeg synes synd på deg[:(]. Fikk masse gallesten da jeg gikk med Andrea for 7 år siden. Hadde så vondt så jeg turte heller ikke spise noe, for man ventet bare på at oppkast og smertene skulle komme igjen. Tror jeg var på legevakten hver gang det var anfall, for det var så vondt og jeg var jo redd for å miste den lille som jeg da hadde i magen. Siste gangen jeg var på legevakten så sa jeg at hvis de ikke gjorde noe snart så , så kom jeg til å hoppe fra en bru. Dette var en fredag. Ble da lagt inn på Ahus og operert på tirsdag morgen. Skal love deg det var en befrielse[:D].
øsnker deg masse lykketil og mas masse på legene.

Tusen takk, skal gjøre det i morgen! -ER drittlei nå!

ORIGINAL: litlå

herregud!!! er det mulig??? [:@]du får syte å klage og ringe å mase og overdrive masse... da tar de deg nok tidligere... stakkars... ønsker lykke til[:)]

ORIGINAL: Isabelles mamma

Uff, ja. Du får bare mase. Gjerne overdrive litt, så de tar deg på alvor. Det sa iallefall overlegen til meg, når jeg gikk med nyrestein.[8|]

signerer...huff a meg. God bedring!

Back
Topp