Da har jeg fått medisiner til å teste ut

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
for evt astma på meg selv.

Jeg lå akkurat i grenseland, var ikke topp lungekapasitet, men ikke for dårlig heller.
Men som jeg sa til legen i går: det er jo ikke når jeg har sittet rolig i 40 min jeg er mest tungpusta, det er jo i aktivitet eller ved kulde. Så vi skal ta nye tester på nyåret i aktivitet.
Fikk Bricanyl på en type inhalator som.jeg skal prøve ut. Frem til da.

Tok en dose idag før jeg skulle til legen.med frøkna,.for da ble det litt gåing og bæring og sånn, og da pleier jeg å merke det.

Virka mye bedre i pusten, og best av alt, jeg har vært fri for slim i halsen i flere timer! Vært skikkelig plaget med slim i nedre del av halsen i flere uker, og nå ble det borte :)
Kommet tibake nå da virkningen av medisinene er borte ;)

Så da blir det spennende å prøve fremover ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Så flott at det virker!!!
Da er det jo bare å fortsette!
Deilig når man føler seg lettere i pusten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flott at det virker!!!
Da er det jo bare å fortsette!
Deilig når man føler seg lettere i pusten :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Nesten så jeg har lyst til å ta en dose til for å slippe alt dette slimet ;)
Men skal jo egentlig ikke det da...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Så bra du har fått noe som funker:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tok en.dose til for å sjekke om slimet ble borte nå. Og nå funka det ikke så.godt. Så.får bare prøve meg.frem ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Har brukt Bricanyl i perioder selv, den funket på meg da jeg var mye plaget av astmaen. Bare vær obs på at om du tar mye av den kan du bli skjelven..

Har brukt Bricanyl i perioder selv, den funket på meg da jeg var mye plaget av astmaen. Bare vær obs på at om du tar mye av den kan du bli skjelven..
Ja, så det kunne være en bivirkning.

Skal i utgangspuntet bare bruke den ved anstrengelser der jeg vet jeg blir tungpusta, men var så ålreit å merke at det ble mindre slim.. Så får se hvirdan det blir..

Back
Topp