Da har jeg entret 3.trimester!

Rosica

Elsker forumet
Og hurra for meg!

Bare de siste tyngste månedene igjen nå, så har jeg lillesnupp i armene mine!
Gleder meg!
Og håper virkelig at den siste tiden nå går FORT, for nå begynner jeg virkelig og kjenne på kroppen at jeg er gravid...
Kort oppsummert: Bekkenløsning, halsbrann, svangerskapsdiabetes (igjen), endel kynnere på kvelden (ikke vonde, men ubehagelige da de gir meg litt pustebesvær), vonde ribben,  vann i føttene, sover minimalt på natta pga dårlige liggestillinger... Og jeg savner virkelig og kunne LEKE med Kristoffer! Både inne og ute! Og å gå på lange trilleturer. Trøster meg med at vi skal ta igjen masse av dette neste år, Kristoffer'en min får da tidsnok tilbake mamman sin på diverse aktiviteter.

Og ja, må vel slenge med et magebilde med det samme jeg holder på og oppdaterer dere, regner jeg med...[;)]

28-ukers magen til den 2.gangsgravide Rosica ser omtrentlig slik ut...:

Slik så den ut da jeg var gravid med Kristoffer...:

En smuuule forskjell i mageformen...[;)]

Og en liten montasje av utviklingen så langt i dette svangerskapet...:

Du med den fine magen din altså! Helt perfekt!

Gleder meg til lillesøster kommer jeg, blir spennende å se hvordan hun ser ut! [:)]

Blir like fasinert hver gang jeg ser den vakre magen din [:D] Du har en vanvittig flott gravid mage [;)]

Så gøy!
Gleder meg til å høre mer fremover :o)

Fiiiine magen!

Enn at jeg rakk å føde før du nådde 3.tri! Det trodde jeg ikke ;)

Gleder meg til å hilse på lillesnuppa di!!!

Nydelig mage[:D]

Merker også at 3 trimester er tungt, men ikke så lenge igjen nå da[:D]

ORIGINAL: dripdrop

Blir like fasinert hver gang jeg ser den vakre magen din [:D] Du har en vanvittig flott gravid mage [;)]

Back
Topp