Da har jeg endelig kommet meg hjem

Fru+2

Forumet er livet
Har vært den travel dag i dag startet dagen hos legen, min faste mnd time
Er fortsatt 20 % sykemeldt siden ledd og bekkenet ikke er noe å skryte av[&:]

Skal begynne med varme trening neste uke,gleder meg til det.

Så har jeg vært litt på jobben travle dager der også siden det er mva oppgjør med frist i morgen og årsoppgjør skal på begynnes.

Så hadde jeg time på MR i kveld, må si jeg gruet meg litt til det. lukket øyne og prøvde å puste med magen å håpe tiden gikk fort, var litt guffet å bli kjørt inn i det trange hulet, pluss det bråket og ristet.
Men håper bildene der gi noen svar på smertene.

Huff ble langt dette, takker for de som gider å lese.

håper de finner ut hvorfor du har vondt.... ikke noe kjekt å ha det slik. Hadde også gruet med for en slik undersøkelse, men håper du hadde det greit, er iallefall overstått nå? Du fortjener å sette deg rett ned med bena høyt og noe godt å spise/drikke, og bare puste litt etter denne travle dagen...[:)]

Sender en klem iallefall[:)]

Håper du merker bedring med varmetrening, snuppa[:)] Har selv tatt MR og ja det er litt ekkelt. Så krysser fingrene for at du får svar. Klem[:)]

Det var en lang dag ja. håper du kan få noen svar snart på hvorfor du sliter sånn. mr et utrolig ekkelt, mn kjekk å få tatt. krysser fingrene for at den gir noe svar. klem

Skjønner at du gruet deg - håper virkelig at de kan finne noe på bildene nå da... noe som lett lar seg fikse!

Huff ikke noe kjekt med MR! husker selv hvordan jeg slet for å tenke vide og store tanker for å ikke tenke på det trange hullet! [&:]

Ikke noe greit med bekkenet og leddene dine.. håper at varmen kan hjelpe deg!

Håper du får svar på hva som plager deg altså. Misunner deg ikke de plagene med ledd og muskler

Og MR høres litt skummelt ut ja. Godt du er ferdig med det nå!

KLem

Takk jenter[:)]
Ja krysserfingrer for MR bilde viser noe, nå er jeg litt lei av å bli sendt rundt fra den ene til den andre uten å finne noe. men leddgikt kan ta opptil flere år å påvise så jeg må vel bare småre meg med tolmodighet.
Gleder meg til varme bad, har boble bad hjemme å det funker vedlig bra når smertene blir for ille.

Back
Topp