da har jeg blitt bitt av basillen hehe

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
klarte ikke holde meg lengre...kjøpt noen hvite bodyer et par sokker og et par sparkedresser...:)
i nøytrale farger hvit/beige...
så koselig å se så lite plagg hjemme...noe jeg har drømt om leeenge...glede meg når jeg får vite kjønnene...
hørte hjertelyden på doppleren min den lå på 160slag i min, det tyder vel på en jente :P koselig, kunne så vitt høre det var to forskjellige, men klarer ikke å holde styr på det...
så min mage følelse... enten 2jenter eller en jente og en gutt :)

nå ser det ut som vi har et jentenavn klart...så får vi se om magefølelsen er rett, tror det skjuler seg en jente hvertfall hehe...

Jeg har ikke doppler selv, men slet også å høre forskjellen på de to hjertelydene hos legen. Hehe... Her er min magefølelse kanskje en av hver eller to gutter. Har en gutt fra før av også så av praktiske årsaker kunne det vært fint med en av hver - kan vi bruke det vi har OG shoppe litt nytt ;) Hihi

Så moro med litt shopping. Er det første barna? Her har jeg ikke kjøpt noe ennå da vi jo har så mye, men en del utstyr må jo suppleres. Vil bare at det skal føles litt mer "sikkert" før vi handler. Klær blir det shopping av, men venter og ser kjønnet først siden vi har mengder i hvitt og lyseblått ;)

jepp første :) så har ikke noe fra før..
glede meg til ul der vi får vite kjønnene..da shopper jeg nok litt mer :p :) ;)

Med førstemann kjøpte jeg plagg i uke 12 - kjøpte til og med blått for var HELT sikker på gutt - fikk gutt også altså ;) Med andre ord har vi ikke noe kjønnsnøytralt egentlig, men har jo noe hvitt. Blir nok å bruke noe igjen, men jeg ELSKER å shoppe og denne gangen er det jo siste gang! Hehe... alltid en unnskyldning ;)
Ser vi har termin samme dag også... min ticker er en dag feil ifht hva de har sagt på ultralyder. Er dine to-eggede eller identiske? Våre er toeggede :) Gyn antydet gutt på den ene i uke 13. Jeg tenkte at dette har jeg sett før og er temmelig sikker på at den ene er gutt, men vet jo det er tidlig.

Det med hjerteslagene stemte ikke hos meg før etter uke 30 :D
Jeg hadde guttefølelse hele tiden, og det ble gutt:p 3 ganger faktisk :p

Moro å kunne begynne å shoppe da :D Vi fikk vel første plagget til jul, og jeg fødte i mars :p Så vi var sent ute med shoppinga.

Med førstemann kjøpte jeg plagg i uke 12 - kjøpte til og med blått for var HELT sikker på gutt - fikk gutt også altså ;) Med andre ord har vi ikke noe kjønnsnøytralt egentlig, men har jo noe hvitt. Blir nok å bruke noe igjen, men jeg ELSKER å shoppe og denne gangen er det jo siste gang! Hehe... alltid en unnskyldning ;)
Ser vi har termin samme dag også... min ticker er en dag feil ifht hva de har sagt på ultralyder. Er dine to-eggede eller identiske? Våre er toeggede :) Gyn antydet gutt på den ene i uke 13. Jeg tenkte at dette har jeg sett før og er temmelig sikker på at den ene er gutt, men vet jo det er tidlig.

to eggede her og :)
får nok bare smøre oss litt med tålmodighet frem til 29jan...:)
har du fått mage da?
føler alle rundt har fått mage...men her er det lite...har lagt på meg på magen..men kan ikke se noe typisk gravidmage..

Jeg har fått skikkelig gravidmage, men er veldig tynn fra før så ALT syntes liksom :p Jeg har bare lagt på meg 1 kg i vekt. I dag måtte jeg ta i bruk mammabuksene mine for nå passet ingen av de vanlige lenger. Jeg er jo annengangs også. På legekontroll i går var symfysemålet mitt tilsvarende 18 uker på vanlig gravide :p Hehe...
Sist gang fikk jeg ikke mage før i uke 20 omtrent og ble heller ikke spesielt stor, så regner med det utjevner seg litt etterhvert, men større blir vi nok - siden det er to!

Back
Topp