Da har jeg.. *bilde og video*

OldieGoldie

Elsker forumet
Laget 5 lags bløtkake med mmf trekk til sambo som har bursdag i morgen.. Masse gode lag..

Første laget med gele med bringebær, andre laget krem med fyllet til dots kjeks, tredje laget bringebærkrem med banan, fjerde laget sjokoladekrem med knuste dots kjeks, femte laget med bringebær krem og ferske bringebær.. Gleder meg til å smake. Den ble MILDT sagt både tung og høg! Og vi som ikke får besøk en gang i morgen[:-] MASSE kake til oss.. Hihi..

Etterspurt bilde av kaka:

Kaken fra siden, ved siden av min aller største bakebolle.. For sammenligning[8D]

Kaken ovenifra

I tillegg har Helene begynt å krabbe i dag.. Er helt herlig å se på, ikke minst den utviklingen hennes.. Blir helt fascinert!
Her er også en video av Helene som krabber om dere vil se :) (ignorer min stemme inni der)

http://s275.photobucket.com/albums/jj290/Stinegb/?action=view¤t=DSCF7452.flv

Det var dagens oppdatering fra meg:)

1: ikke pent gjordt å legge ut slik info uten forvarsel i "emnet" [8D]
2: har du sagt A må du si B... vil gjerne se bilde av stoooore kaka di!!! Namnamnamnamnamnam!!! [:D]
3: flinke lille Helene som har blitt så stor at hun kan krabbe!!! [:)] Regner med du løper etter henne overalt nå!!! [:)]

ORIGINAL: Tirnanog

2: har du sagt A må du si B... vil gjerne se bilde av stoooore kaka di!!! Namnamnamnamnamnam!!! [:D]
3: flinke lille Helene som har blitt så stor at hun kan krabbe!!! [:)] Regner med du løper etter henne overalt nå!!! [:)]

Beklager så mye at jeg ikke advarte [&:] Var viiiiiirkelig ikke meningen.. Men du kan jo komme å smake, du som skal HJEM til Norge ;)

Altså..Utseendet på kaken er ikke all verden:p Men skal se hva jeg får gjort..

Heldigvis konsentrerer Helene seg om sine egne leker enn så lenge.. *nyte så lenge det varer*

ORIGINAL: MorStine

Beklager så mye at jeg ikke advarte [&:] Var viiiiiirkelig ikke meningen.. Men du kan jo komme å smake, du som skal HJEM til Norge ;)

Heldigvis konsentrerer Helene seg om sine egne leker enn så lenge.. *nyte så lenge det varer*

Voss... det er ikke så langt fra Sunnmøre det, er det vell??? Hehe, det får bli ved tanken!!! Kaka høres jo bare sååå god ut! Hehe, er ofte jeg ikke advarer folk jeg heller, BARE for å være litt ekkel, så ikke forandre emnet ditt [;)] Er lov å friste!!!

Er så koselig når de små begynner å bli så mobile! Ella-Linneah ruller og ruller og jeg må ofte plassere henne plent tilbake på lekematten sin... Du får ta et skrytebilde av Helene når du får sjangs! Vil jo så gjerne se lille solstrålen din som har blitt så flink! [:)]

ORIGINAL: MorStine

Voss... det er ikke så langt fra Sunnmøre det, er det vell??? Hehe, det får bli ved tanken!!! Kaka høres jo bare sååå god ut! Hehe, er ofte jeg ikke advarer folk jeg heller, BARE for å være litt ekkel, så ikke forandre emnet ditt [;)] Er lov å friste!!!

Er så koselig når de små begynner å bli så mobile! Ella-Linneah ruller og ruller og jeg må ofte plassere henne plent tilbake på lekematten sin... Du får ta et skrytebilde av Helene når du får sjangs! Vil jo så gjerne se lille solstrålen din som har blitt så flink! [:)]

La ved en krabbevideo også, jeg ;)

Det er jo ikke SÅ langt, daaa..

Så stilig kake [:D]

Og utrolig herlig og flink jente [:)]

Flott kake! (og vi har samme gigantiske bakebolle så det sier jo litt om størrelsen på vidunderet)

Gratulerer til mannen din i morgen!

Og Helene er jo kjempeflink! Og når jeg først har deg her, i sånn "Hemmelig Julevenn"-pakke, da fikk du et sånt "bilskilt" med navnet til Helene på sant? For jeg kom plutselig på at det var det jeg mener å huske at jeg sendte deg/Helene, men var og plutselig litt usikker. Hmmm.

ORIGINAL: Admiral von Sylvia

Flott kake! (og vi har samme gigantiske bakebolle så det sier jo litt om størrelsen på vidunderet)

Gratulerer til mannen din i morgen!

Og Helene er jo kjempeflink! Og når jeg først har deg her, i sånn "Hemmelig Julevenn"-pakke, da fikk du et sånt "bilskilt" med navnet til Helene på sant? For jeg kom plutselig på at det var det jeg mener å huske at jeg sendte deg/Helene, men var og plutselig litt usikker. Hmmm.

Det fikk vi, vet du! :) Og tusen takk for det, henger nå på døren til rommet hennes:)

Jizes christ for ei kake!!! WOW!! [:D][:D]
Rimelig nyskjerrig på hvordan den smaker, ja! [:D]

Helene er supersøt, satt her bare og smilte når jeg så videoen [:)] Skikkelig nydelig krabbing

For en flott kake. Så flink du er[:D]

Og herlige Helene som er så flink til å krabbe[:D]
Her mangler det litt å krabbingen enda, men han kommer seg fremover da, ved å dra seg fremover på armene.

ORIGINAL: tigerbebis

Jizes christ for ei kake!!! WOW!! [:D][:D]
Rimelig nyskjerrig på hvordan den smaker, ja! [:D]

Helene er supersøt, satt her bare og smilte når jeg så videoen [:)] Skikkelig nydelig krabbing

Som eg sko sagt det sjøl[:)]

ORIGINAL: Ulla79

For en flott kake. Så flink du er[:D]

Og herlige Helene som er så flink til å krabbe[:D]
Her mangler det litt å krabbingen enda, men han kommer seg fremover da, ved å dra seg fremover på armene.

Signerer denne jeg!

Bare bytt ut han med ho!

WoW!!! Flinka!!! [:D][:D][:D]Hadde jeg bodd litt nermere skulle jeg tatt men en tur på restefest! For rester kommer det nok til å bli [;)]

Og se vesle Helene da!!!! Herlige babyen din! [:)]
Som egentlig ikke er noen baby lenger [8D]

Åååååå,,,for en kake!!! Send en bit til alle på BV[;)]

Søte Helene...for et herlig smil og for en flink jentunge[;)]

Gud så søt og flink Helene er!!!![:D]

....Den kaka såg god ut asså!!! [;)]

Back
Topp