Da har jeg bestilt vogn!:)

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Det vil si, jeg har fått butikken som jeg skal kjøpe vogna hos, til å bestille den inn i de fargene jeg skal ha! Og jeg er såå fornøyd og glad med valget, så nå må jeg bare spare penger, for vogna kommer i butikk i slutten av september =D

Jeg kom fram til, etter mye om og men, at jeg ville gå for city cross vogna!:) Altså, til Emmaljunga:)
Jeg valgte capri creme fargen til bagdelen, den fargen sikla jeg på i fjor også, så jeg er såå fornøyd!
Til sportsdel så bestilte jeg den nye capri brown fargen!:) Utrolig fin farge, og litt mer praktisk med litt mørkere vogn på sportsdelen kom jeg frem til;)

Wiiihuu, så deilig og ha bestemt seg!:D Gleder meg til å hente vogna når den kommer altså:)

Har city cross, og er godt fornøyd :) Men hvorfor kjøper du ny vogn? Har lurt lItt skjønner du, på hva vi egentlig trenger....

Har city cross, og er godt fornøyd :) Men hvorfor kjøper du ny vogn? Har lurt lItt skjønner du, på hva vi egentlig trenger....

Åh, så spennende!! :)

Var å prøvde vogner i går, blir nok en lik Simo duo som jeg hadde med storebror, bare annen farge. Bare elsker den vogna!
Gleder meg til å begynne å handle sånne ting :) Men skal vente til etter o.ul :)

Åhh så gøøy :) Jeg har ikke begynt å tenke på det en gang.. følt det har vært litt tidlig, men.. det er jo så mye forskjellig! Skjønner ikke hvordan jeg skal velge..og hva jeg skal se etter :/

Skal alle kjøpe ny vogn?
Jeg skal bruke vogna som jeg hadde da jeg var lita, grå simovogn :-) Den er da 26 år gammel, men like fin :-) Blir sikkert å kjøpe en vogn til, som er lettere å ha med seg i bil osv, men blir nok å kjøpe brukt tenker jeg.

Vogn fra jeg var liten hadde jeg nok ikke brukt, med tanke på at det er veldig gammelt tøy, og mulig impregneringsmidler som ikke er godkjent til bruk i nærheten av barn idag. Men jeg satser på å bruke vognen fra nr 1, og ville nok vurdert ny bruktvogn om vi hadde/får behov for en ekstra vogn.

Vogna har vært brukt på flere av mine søskenbarn de siste 15 årene, sist for 2 år siden. Rart at ingen av mine tanter avsto fra å bruke vogna da? Har ikke hørt om dette før jeg, men det må jeg sjekke opp - takk for tips! :-)

Ugla skrev:
Vogn fra jeg var liten hadde jeg nok ikke brukt, med tanke på at det er veldig gammelt tøy, og mulig impregneringsmidler som ikke er godkjent til bruk i nærheten av barn idag. Men jeg satser på å bruke vognen fra nr 1, og ville nok vurdert ny bruktvogn om vi hadde/får behov for en ekstra vogn.

Vogna har vært brukt på flere av mine søskenbarn de siste 15 årene, sist for 2 år siden. Rart at ingen av mine tanter avsto fra å bruke vogna da? Har ikke hørt om dette før jeg, men det må jeg sjekke opp - takk for tips! :-)

Har absolutt ingen henvisninger til noe sånt altså, men jeg ville bare vært redd for det. Spesielt i og med at vi har fått så mye ny kunnskap om barn og kjemikalier enn det fantes før... Jeg hadde lyst å la nr 1 bruke litt tøy fra da jeg var liten, men det skjer ganske mye med stoff på så mange år så det pakket jeg ned igjen som fine minner. Men nå skal det sies at jeg er eldre enn deg så mitt har blitt lagret nesten ti år lenger :) Hehe...

Ugla skrev:
Har absolutt ingen henvisninger til noe sånt altså, men jeg ville bare vært redd for det. Spesielt i og med at vi har fått så mye ny kunnskap om barn og kjemikalier enn det fantes før... Jeg hadde lyst å la nr 1 bruke litt tøy fra da jeg var liten, men det skjer ganske mye med stoff på så mange år så det pakket jeg ned igjen som fine minner. Men nå skal det sies at jeg er eldre enn deg så mitt har blitt lagret nesten ti år lenger :) Hehe...

Jeg får høre litt rundt, kanskje dette er noe jeg kan spørre jordmor om. Jeg føler at jeg spør om alt fra før av, men skader jo ikke :-) Vogna er såååå fin, så jeg skulle gjerne ønske det var mulig å bruke den :-)

Vogna vi hadde til Nathaniel kjøpte vi brukt av søstera mi. Den er tre hjul på, og var litt vinglete. Og nå er hjulet fremme blitt litt skeivt, så vil ikke bruke denne til babyen, men skal heller ha den som sovevogn i bhg tenkte jeg.

Hadde nok ikke kjøpt ny, om jeg hadde gjort det til førstemann:) N har jo også Scooter vogna si, men den kan vi ikke bruke til baby:)

Ååå... vogn med 3 hjul er ofte vinglete ja.. hjulet foran lever sitt eget liv til tider... erfaring fra barnehagejobb! :p hehe... vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt gal av det der :p

Vi har ikke bestemt oss helt. må uansett ha en vogn som minsten kan sove i i bhg. så blir enten å kjøpe ny vogn til miniminsten eller brukt sovevogn til minsten.

Så gøy! :)
Jeg har en teutonia s3 med mykbag som jeg kommer til å bruke mer når det begynner å bli sommer. Siden det er en del snø her vi bor, vil jeg gjerne ha en med 4 hjuler og  "skikkelig" bag, så kommer nok til å kjøpe en annen også. Muligens Brio happy, men kjøper sikkert en brukt en da, er så dyrt med vogn! :/

Back
Topp