da har jeg bestilt tur

litlpia

Glad i forumet
til praha[:D]meg,min kjære,min søster og samboeren henns...og de vet INGENTING!! Eller søstra mi vet det da,men ikke mannfolka våre..[:D]vi har ordnet med fri fra jobbene våre,og mannfolka sine jobber så alt er i boks..bestilte igår kveld...[:D]så nå må bare 21 april komme så vi får reist...vi skal ikke si noe til de heller...[:D]hih....de tror bare de skal på jobb som vanlig den dagen,så skal de få beskjed om at vi skal på tur,men får ikke vite hvor...tar ca en time til flyplassen med bil fra der vi hvor bor...så da må det pakkest på mandags kveld,hive sambo ut den dagen ja...hehe....så stå opp en liten stund før sambo for å gjøre meg klar vertfall...hehe..så vente til han skal stå opp for å si at han må forte seg og ta en dusj før vi reiser...[:D] GLEDER MEG[:D][:D][:D][:D]

hehe....mamma og ei venninde gjorde akkurat d samme for ei liten mnd siden - bare de dro til køben!
stoooor suksess[:D] der reiste også parene fra forskjellige steder, så de "tilfeldig" møtte hverandre på hotellet[8D]

kult da[:D]her reiser vi fra samme plass....håper bare at mannfolka blir fornøyde..gleder oss kjempe mye....blir rart og plutselig holde dette skjult en måneds tid for sambo,men.... går greit...så har vi jo felles økonomi,så jeg måtte faktiskt bruke kredittkortet,vi har penger da,men fpr at han ikke skulle se hva pengene ble brukt til..når jeg får regninga på kredittkortet betales den da...hehe..[:D]bare vente til vi har reist først..hehe..men..gleder meg[:D]

Back
Topp