Da har jeg bestilt time til UL

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Har bestilt time hos ei privat jordmor som tar UL[:D]
Å som jeg gleder meg[:D] Fikk time den 18.sept.
Da er jeg ca 8 uker på vei, og hun mente hun skulle ta utvendig først. Og hvis hun ikke fikk så bra bilder, tok hun innvendig[;)]
Så da er det ikke slik at før uke 12 er det kun innvendig.

ORIGINAL: ace82

Så spennende da du [:)]  Får håpe tida går fort. Kjedelig å vente...

Ja får satse på det[:)] Dagene fyker jo avgårde[:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Da er jeg ca 8 uker på vei, og hun mente hun skulle ta utvendig først. Og hvis hun ikke fikk så bra bilder, tok hun innvendig[;)]

Har fryktelig hardt for tru at hu kjem t å sje nå utvendig da... Altså utvendig UL`n[8D] D e vell ikke nå regel på at dem ikke FÅR ta utvendig før uke 12, men en grunn e d jo.. For vises ikke nå utvendig så tidli?[8|] Såklart hu må jo få prøv, men trur det e "bortkasta" tid på en måte.. Men kan sikkert bli arti likevell [:)]

Blir vell nedtelling t 18 september t dæ da[:D]

Æ å snakka me lægen min om tidli UL idag, for å hør om han "va villig" t d da, å han sa at vi mått ha en time på d først, men han va ikke vanskelig å be![:D] D e jo vældi lovende[:D]
Så kanskje æ å får UL rundt den tida, har time t legen 09.09.. *spent allerede*[:D] hehe

Det er ikke sånn at dem ikke kan ta ul utvendig så tidlig som i 8. uke. Jeg gjorde det med første mann. MEN, dem kan ikke se noen som helst detaljer på fosteret om dem ikke er innvendig så tidlig. [;)]

Blir kjempe spennende den 18. september. [:D]

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

ORIGINAL: Frustrert Frue

Har fryktelig hardt for tru at hu kjem t å sje nå utvendig da... Altså utvendig UL`n[8D] D e vell ikke nå regel på at dem ikke FÅR ta utvendig før uke 12, men en grunn e d jo.. For vises ikke nå utvendig så tidli?[8|] Såklart hu må jo få prøv, men trur det e "bortkasta" tid på en måte.. Men kan sikkert bli arti likevell [:)]

Blir vell nedtelling t 18 september t dæ da[:D]

Æ å snakka me lægen min om tidli UL idag, for å hør om han "va villig" t d da, å han sa at vi mått ha en time på d først, men han va ikke vanskelig å be![:D] D e jo vældi lovende[:D]
Så kanskje æ å får UL rundt den tida, har time t legen 09.09.. *spent allerede*[:D] hehe

Hun jeg skal til tar UL på folk flere ganger daglig, så det var hun som sa at hun pleide å ta utvendig[:)] Hun hadde ikke sagt det dersom hun visste at det ikke var mulig å se noe.
Spennende [:D] Krysser fingrene for at du får tidlig UL hos legen din[:D]

Back
Topp