Da har jeg bestilt time til UL...

Lilla Gumman

Forumet er livet
Septembermødre <3
Septemberlykke 2016
Da har jeg tatt skrittet og bestilt meg time hos privat gynekolog når jeg er 8+6. Er jo 3,5 uke til, men vet i alle fall at det blir.... :-)

Vi valgte å gjøre det fordi samboeren min jobber på en annen kant av verden. Han reiser ut når jeg er 9+2, og da blir han borte i nesten 6 uker. Siden han har bursdag rett før han drar, skal vi ha familien innom på feiring de siste dagene han er hjemme og da har vi litt lyst til å fortelle nyheten da.... Er hans første, så kjenner at han må få lov til å fortelle det, ikke skrive det i en e-post..... :-p Og greit å ha sett at ting ser greit ut før vi forteller noe, synes jeg.....

Veldig usikker på om storebror på 4 skal få vite det samtidig....? Min første tanke er at han må få vite det først, for han bør virkelig slippe å høre det fra noen andre enn oss. Men da hadde jeg jo i utgansgpunktet tenkt å vente til etter 12 uker da..... Blir jo lenge å vente.... Og jeg vet jo at jeg ikke kan forvente at 4-åringen holder noen hemmelighet...... Hm... Hva tenker dere andre om det?

Back
Topp