Da har jeg bestilt Moby Wrap

Ra2

Glad i forumet
Etter mye om og men har jeg endelig bestemt meg, og i går kveld bestilte jeg meg Moby Wrap. Brukte ikke noe bæresjal til forrigemann, så jeg er spent på om det blir bra. Hører masse skryt av det :)) Ser jo for meg at man kan få gjort litt samtidig som man har babyen med seg. Og kanskje enklere å ha på shopping.... Forrigemann skrek masse, så vi bar og bar og bar. Ganske sliten i armene husker jeg. Sikkert bedre med sjal hvis det skulle bli sånn med denne babyen også.

Vet ikke hvor lenge vi kan forvente å bruke den (står sååå forskjellig på nettet), men vi er veldig glad i å gå i marka. Så kanskje vi kan bruke den i vår/forsommer når vi skal på tur. Etter hvert utover sommeren må vi kanskje gå over til et annet bæresystem.

Gleder meg til å prøve :))

Eg hadde son til storesøster og var kjempefornøyd!
Brukte det masse heilt fra ho var nyfødt. ho illskreik som regel når g la ho ned i det, men roa seg med en gang ho kom på plass og da sovna ho som regel  fort :)

var genialt å gå rundt i huset med, og faktisk sittee å spise frokost og nerde med også, menst ho sov på magen min :)

tror eg brukte det i ca 3 mnd.. så begynte babyen å bli for tungs så sjalet glei ned på en måte.. det skal vist bare vere å etterstramme gjevnlig, men det fikk ikkje eg til :)

Her er det faktisk samboer som skal ha det. Jeg har ikke lyst på, for jeg kommer til å føle meg "dum" når jeg har sånn på. Men skal ikke se vekk fra at jeg kommer til å prøve slik jeg også hvis vi får det inn i hus :)

vi har også en mobywrap. veeeeldig kjekt å ha hvis man har en bæreunge. da får man kanskje spist og hengt opp en klesvask og slikt mens ungen henger der :D og avlaster hender litte granne!

Vi har også en sånn gleder meg til å prøve den

Back
Topp