Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror bare de hadde en jakke, og ja det var på HMJeg bestilte hin dagen når du minte meg på at netthandling går ann en bukse, den "joggebuksen" og en vanlig svart genser.. lurte på den jakken jeg og, visst det er på HM du har handlet.. men tror jeg går i butikken og ser da
Ja det tror jeg og men er det vår jakke? Eller mer vinterjakke?Jeg tror bare de hadde en jakke, og ja det var på HM
Valgte den svarte Tror den blir fin med stor mage i
Hmm, tror det er vårjakke. Ser ut som en slags trenchcoat. Kan gi beskjed når jeg har fått denJa det tror jeg og men er det vår jakke? Eller mer vinterjakke?
Det er nok veldig forskjellig. Noen trenger ikke bruke mammaklær!Har på en måte ikke gått opp for meg at jeg kommer til å bli en del større til våren... Nårtid kan en regne med å måtte begynne å bruke mammaklær?
Ift at jeg er så stor, så gleder jeg meg til å kunne gå med fine klær som kan sitte stramt på magen uten at jeg trenger å være flau. Det er jo baby, ikke BARE fett
Så jeg gleder meg masse masse til magen kommer!