Da har jeg bestilt mine første mammaklær

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Jepp! Bestilte en jakke fra HM som jeg synes var så fin! Har igrunnen bare en jakke, og den er stram fra før ;)
Og så bestilte jeg en vanlig svart genser :)

De hadde 10% på hele kjøpet idag, så da slo jeg til ;)

Så nå må spira bare klamre seg fast!! <3

Jeg kjøpte en bukse og en tights der i mammaavdelingen :) Greit å ha klar til magen plutselig popper frem. Sist ble mine egne bukser trange over magen over natta.

Jeg bestilte hin dagen når du minte meg på at netthandling går ann :p en bukse, den "joggebuksen" og en vanlig svart genser.. lurte på den jakken jeg og, visst det er på HM du har handlet.. men tror jeg går i butikken og ser da :)

ehe godt med alt som er gjort :P

Legg ut linker da jenter:) vil se hva dere har shoppa! :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Hihi :-) gleder meg til å dra å se på mamma klær ;-) denne gang skal jeg kjøpe mer enn bare1 bukse og tights ;-)

Ååhh jeg å vill ha:) klarer ikke å vente på å få stor mage:p vill ha nåååå:) det som er rart er at jeg kan lage så vanvittig stor gravid mage:p bare ved å blåse opp, så står å nyter synet til jeg blir blå i trynet hvær dag:) glede meeeg:)

Har på en måte ikke gått opp for meg at jeg kommer til å bli en del større til våren... Nårtid kan en regne med å måtte begynne å bruke mammaklær?

Har på en måte ikke gått opp for meg at jeg kommer til å bli en del større til våren... Nårtid kan en regne med å måtte begynne å bruke mammaklær?
Det er nok veldig forskjellig. Noen trenger ikke bruke mammaklær!

Jeg er stor fra før av, så jeg vet at jeg blir stor som gravid, var det me de andre også! :P

Ift at jeg er så stor, så gleder jeg meg til å kunne gå med fine klær som kan sitte stramt på magen uten at jeg trenger å være flau. Det er jo baby, ikke BARE fett ;)

Så jeg gleder meg masse masse til magen kommer! :)

Kjøpte mammajeans i utlandet på juleferie:-) Litt rart å gjøre dette uten å ha mage idet hele tatt. Fikk god hjelp av ekspeditøren, og håper at buksa passer når magen kommer. Noen som har erfaring med mamalicious og zalando på nett?

ååå, gleder meg til jeg og kan kjøpe litt mammatøy. Vil vente litt og se at dette faktisk blir noe av. Håper å se bankende hjerte på ul onsdag. :) Har litt tøy fra forrige gang, men det er så slitt, og jeg ble sååå lei av det. Trenger noe nytt :)

Ift at jeg er så stor, så gleder jeg meg til å kunne gå med fine klær som kan sitte stramt på magen uten at jeg trenger å være flau. Det er jo baby, ikke BARE fett ;)

Så jeg gleder meg masse masse til magen kommer! :)

Haha, godt poeng!

Tror nok jeg er en av de som kommer til å "vokse" en del, men jeg håper det meste av det kommer på magen

sist husker jeg at jeg måtte inn i gravid bukser/tights ca i uke 13-14 og for å si det slik gravidklær var mye mer behagelig å ha på husker jeg ;)

Back
Topp