Da har jeg bestilt legetime..

mizzie

Glad i forumet
Da var det gjordt. [:D] Fikk time 27. april, og da er jeg akkurat 12 uker på vei. Hun hadde ledig time før påske, men det syns jeg var litt tidlig. Men skulle bare ringe hvis jeg syns det var for lenge å vente så skulle hun se hva hun kunne få gjordt. hihi...
Men tror jeg skal klare å vente. Får jo ikke så mange konrtoller som 2. gangs gravid heller så...[:-]

(nå slapp jeg jammen meg å ringe deg, trine [8D])

Har ikke bestillt jeg.. Tenkte jeg skulle vente noe lengre denne gangen før jeg gjorde det... Bare sånn for at det er så innmari lenge å vente når man først er startet å gå på kontroll, siden det da blir forkusert på deg som gravid... Derfor har vi også funnet ut at vi skal vente så lenge overhodet det er mulig med å fortelle det til slekt og venner også...

Men du burde begynne å gå når du er rundt 12 uker. Viktig at du tar blodprøve mellom uke 10 og 12... Tenkte jeg skulle vente en stund med å bestille jeg da, men var allerede ganske fullt, så jeg er glad jeg gjorde det nå.

Ja, jeg vet jo egentlig det....men det er jo nesten 2 mnd'r til enda... Skal ringe snart å få time....

Back
Topp