Da har jeg bestilt legetime

Har du forresten sjekket deg for D vitamin mangel? Jeg ble mye bedre når jeg begynte å ta tilskudd. Hadde veldig mangel.
Tror jeg glatt kan ha mangel på masse egentlig, er visst vanlig ved lange ammeperioder. Må huske å ta tilskudd.

Jeg tar tilskudd av D-vitamin etter tips fra en venninne, men har ikke hjulpet :( forsetter det slik som nå, gruer jeg meg til neste svangerskap :(

Nå har jeg ikke lest alt over her, men har du forsøkt kiropraktor? Har selv hatt veldig god effekt av det med begge mine svangerskap. Men har ikke slitt så lenge etterp som du har da. Hvor sitter smertene? Kan det være bekkenlåsning også?

Nå har jeg ikke lest alt over her, men har du forsøkt kiropraktor? Har selv hatt veldig god effekt av det med begge mine svangerskap. Men har ikke slitt så lenge etterp som du har da. Hvor sitter smertene? Kan det være bekkenlåsning også?
Tror ikke det er låsning nei.

Nå etterpå så er det bare i lysken og innside av lår

Tror ikke det er låsning nei.

Nå etterpå så er det bare i lysken og innside av lår

Har ikke lest alt over her, men håper det går bedre med deg etterhvert!
Jeg fikk kraftig bekkenløsning etter eldste, endte med kronisk senebetennelse i bekkenleddene.
Har prøvd det meste av behandlinger, uten særlig effekt. På det værste er det kun jevnlig beh. hos fysio som hjelper Jeg hadde bekkenløsning både bak i korsryggen/bekkenet og fremme. Lenge etter fødselen var lysken stram og innsiden av låret. Måtte rett og slett massere det lett for å myke det opp igjen -det hjalp! ;)

Har ikke lest alt over her, men håper det går bedre med deg etterhvert!
Jeg fikk kraftig bekkenløsning etter eldste, endte med kronisk senebetennelse i bekkenleddene.
Har prøvd det meste av behandlinger, uten særlig effekt. På det værste er det kun jevnlig beh. hos fysio som hjelper Jeg hadde bekkenløsning både bak i korsryggen/bekkenet og fremme. Lenge etter fødselen var lysken stram og innsiden av låret. Måtte rett og slett massere det lett for å myke det opp igjen -det hjalp! ;)
Massasje i lysken...av fysio? Hmmmm O.o

Jeg ble også massert men ikke i lysken:p hos meg satt det bak i korsryggen og rumpa. Digg med rumpemassasje!:D haha

Back
Topp