Da har jeg bestilt legetime...

Esereht♡

Gift med forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Oktoberlykke 2019
... og vart litt skuffa, for den ville de ikke gi meg før etter nyttår. Så ble torsdag 3.januar, tenkte at dette var alt for lenge å vente på, må jo ha noe å fortelle i jula når man skal fortelle det til familien
Så jeg og sambo hev oss rundt og bestilte like gjerne tidlig ultralyd 17.desember når jeg er 10+1 uker på vei, så får vi forhåpentligvis sett et lite hjerte som banker og få litt ulbilder vi kan gi til kommende besteforeldre og oldeforeldre
Ha en strålende dag juli13-damer!

Det var sent.... Jeg snakket nettopp med legekontoret mitt og har fått time mandag 10. desember. Da er jeg 9+3. Fikk beskjed fra legen min om å bestille time til mellom uke 8 og 10. Hvis langt er du på vei når du skal på første kontroll? Du er jo ikke så mange dagene etter meg.... Vi skal også på ul rett før jul (21.12), men har ikke helt bestemt hvordan vi skal fortelle nyheten enda. Kanskje kommende storesøster skal få si det. ;)

Jeg kommer da til å være 12+4. Hun jeg pratet med sa at time kun var aktuelt når jeg var/passert 12 uker. Hadde håpet jeg kom inn rett før jul iallefall. Men glad de hadde ledig time til UL;) for å få sett at det lever og er noe inni der :)

Jeg lurer veldig på når jeg skal bestille time til legen. Her i Oslo står det at man på søke fødeplass innen uke 10, og det er det jo legen som bistår med. Men jeg skal på tidlig UL 5. desember! Da er jeg 7+6. Den får vi inkludert siden vi har foretatt assistert befruktning. Gleder meg, og håper jeg får se et lite bankende hjerte!

Jeg fikk beskjed om å bestille første kontroll rundt uke 10.. så her skal vi 12desember:)

Tidlig ul 22nov:)

ja jeg synest også det var litt seint å gi meg ut i januar en gang.. så jeg fikk neste mandag siden jeg skal på jule tur til usa..
og bestilte likegodt en privat UL 6 des. kjekt å ha ett bilde å legge oppi "bestemor/far tante/onkel koppene de får til jul :)

Gleder oss!!

Oi, januar var lenge å vente til.
Jeg har nå nettopp vært på min første i dag 6+0, og neste kontroll er om en mnd.
Spennende med ultralyd i desember da :)

Back
Topp