Da har jeg bestemt meg...

TinaL

Forumet er livet
Da har jeg bestemt meg for å forlenge studiene i ett år. Jeg har mistet alt som heter motivasjon og i tillegg har den lille vinterdepresjonen kommet så jeg blir bare slapp, lei og vil ikke tenke på skole i det hele tatt. Savner også å bare nyte dagene med Oliver og Lars og tenke en dag fremover istedet for et halvt år fremover. Det tar på å være mamma+student+kjæreste+"bare"Tina :/

Jeg forlenger studiene med et år så jeg tar de fagene jeg skulle hatt i år fordelt på et nytt skoleår istedet. Jeg har egentlig seks skoleeksamener og fire innleveringer i år, så blir bare å fullføre ene innleveringa og to eksamener. Så skal rådgiver på skolen ordne nytt opplegg for ekstra året mitt :) Med en gang jeg fikk snakket med Lars om dette og han var enig med meg følte jeg meg myyyye bedre! Deilig! :)

Noen synes kanskje jeg er lat som ikke setter meg ned for å prøve i det minste, men uten motivasjon er det dessverre ikke så enkelt :( Nå gruer jeg meg til å fortelle det til pappa og mamma :s

Ville egentlig ikke noe med denne tråden, bare trengte å fortelle det til noen :)

Skjønner deg godt jeg snuppa mi..
Syns du har vært kjempe flink som har "holdt ut" så lenge[:)]

Kos deg med mer tid som mamma og kjæreste[:D]

du gjør akkurat det rette....... :)

det er nå du har oliver, så da er det NÅ du må bruke tida di på han......

og ett år fra eller til, hva gjør vel det?

jeg tror du kommer til å trives mye mer med det, det er ikke verdt det å slite seg helt fullstendig ut.... :)

og jeg syns du har vært flink som har klart så mye som du har....

Ingen krise det da! Tiden med Oliver får du ikke igjen, men studiene er der når du vil. Syns det høres mye mer fornuftig ut å hente motivasjon først. Kos deg med Oliver og Lars med goood samvittighet[:)]

Jeg synes det var ett veldig smart valg [;)]
Om du bruker ett år ekstra kan vel ikke det ha så mye å si i årene fremover.. en sliten mor, sliten kjæreste og en sliten student er ikke noe å ønske.
Kos deg i de neste månedene og nyt det å kunne være opplagt [:)]
Å selv om du har halvert studiene en tid fremover så er det fremdeles "lov" å være sliten... du er fremdeles ikke lat!!! Synes du har vært kjempe flink jeg [:)]

ORIGINAL: 1980

Ingen krise det da! Tiden med Oliver får du ikke igjen, men studiene er der når du vil. Syns det høres mye mer fornuftig ut å hente motivasjon først. Kos deg med Oliver og Lars med goood samvittighet[:)]

Skjønner deg kjempegodt!!! Et smart valg synes jeg [:)]
Klem til deg [:D]

Skjønner deg veldig godt! Jeg har permisjon dette året, har kun tatt en konteeksamen, og skal ha en liten til våren. Og det er nok, så ta resten fri, du fortjener ordentlig permisjon du også! Bedre å bruke ett ekstra år, så får en kanskje bedre resultater også [;)] 

Støtter deg 100% i det valget, det er bare nå Oliver er så liten! Det må nytes:) Du må ikke slite deg helt ut vettu, skjønner ikke hvordan du har overlevd frem til nå egentlig[:)] Kjempeflink har du vært!

Lat er du ihvertfall ikke! Jeg forstår deg veldig godt. Det viktigste er at du har overskudd til å være mamma og ja, alt det andre du skrev [:)]
Synes du har tatt et smart valg! [:)][;)]

Det skjønner jeg godt at du vil! Høres helt riktig ut. Jeg prøver i alle fall å leve etter å ha det fint "underveis" og ikke alltid være på vei til noe annet (mer utdannelse, neste jobb etc.) Det er nå vi lever og nå har verdens fineste smågutter [;)]

Stor klem!

Syns du har vært utrolig tøff jeg [:D]
Jeg syntes det var tøft å i det hele tatt gå på skole, ta eksamner osv ...men du har jo også barn !!
Er mye bedre å ta seg litt "hvil"....da vil du finne tilbake given og lysten...og du vil få MYE mere glede ut av det hele.

Det skjønner jeg godt! Synes du har vært kjempetøff! Kos deg med den lille familien du, det fortjener du! Du er ung og har god tid - ikkeno stress!

Høres lurt ut. Vent med studiet til motivasjonen er der. Og nyt tida med familien din. Hadde aldri klart å studere no heller, så skjønner deg godt[:)]

ORIGINAL: solisolden

Skjønner deg kjempegodt!!! Et smart valg synes jeg [:)]
Klem til deg [:D]

signerer:)

Synes det høres veldig riktig ut jeg, Tina!
Stor klem [:D]

Jeg synes det hørtes veldig lurt ut[:)]
Det er viktig å få tid til kjæresten og å ha tid til å være seg selv litt også, dessuten så vokser de jo såpass fort at det er deilig å ha så mye tid som mulig når man kan[:)]
klemmepå<3

ORIGINAL: 1980

Helt enig! :) 

Syns du er kjempeflink Tina [:)] Som i det hele tatt GIDDER studie... Bah.. bare tanken på det gjør meg sliten.. [8D]
Også har jeg så dårlig tro på at jeg i det hele tatt klarer noe som helst.. såeh ja..

Vær stolt og ta ting med ro så går det seg til.. [:)]

ORIGINAL: Elsker Brus

Synes det høres veldig riktig ut jeg, Tina!
Stor klem [:D]

Back
Topp