PS.I Love You
Gift med forumet
På p.pillene. Jeg skal jo ikke gå på nesespray men p.piller[8D] For å få eggstokkene til å gå i dvale eller noe slikt før jeg skal til med sprøyter..
Så i morra skal jeg ringe hausken å få vite å lenge jeg skal gå på de og forhåpentligvis ca sprøytestart og uttaks uke[:)] WIIiiiiIIIIIiiIIIIIiiii!!!!!
Noen andre som har gått på pilla før ICSI???
[8D]
-------------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg snakket med en av disse kule damene på hausken[:D]
Jeg skal nå gå på p.piller frem til 2 august så kommer mensen rundt 5-6 august å så skal jeg ringe inn å få vite når æ skal starte på sprøytene[:D].
de regna at vi skulle inn ca i uke 33-34 kommer litt ann på utviklinga av egg å slikt da[:D]
wæææ!!! jeg er sååå spendt.. dette blir en hærlig sommer[8D][:)][:D][;)]
Så i morra skal jeg ringe hausken å få vite å lenge jeg skal gå på de og forhåpentligvis ca sprøytestart og uttaks uke[:)] WIIiiiiIIIIIiiIIIIIiiii!!!!!
Noen andre som har gått på pilla før ICSI???
[8D]
-------------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg snakket med en av disse kule damene på hausken[:D]
Jeg skal nå gå på p.piller frem til 2 august så kommer mensen rundt 5-6 august å så skal jeg ringe inn å få vite når æ skal starte på sprøytene[:D].
de regna at vi skulle inn ca i uke 33-34 kommer litt ann på utviklinga av egg å slikt da[:D]
wæææ!!! jeg er sååå spendt.. dette blir en hærlig sommer[8D][:)][:D][;)]