Da har jeg begynt*oppdatert*

PS.I Love You

Gift med forumet
På p.pillene. Jeg skal jo ikke gå på nesespray men p.piller[8D] For å få eggstokkene til å gå i dvale eller noe slikt før jeg skal til med sprøyter..

Så i morra skal jeg ringe hausken å få vite å lenge jeg skal gå på de og forhåpentligvis ca sprøytestart og uttaks uke[:)] WIIiiiiIIIIIiiIIIIIiiii!!!!!

Noen andre som har gått på pilla før ICSI???
[8D]
-------------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg snakket med en av disse kule damene på hausken[:D]
Jeg skal nå gå på p.piller frem til 2 august så kommer mensen rundt 5-6 august å så skal jeg ringe inn å få vite når æ skal starte på sprøytene[:D].
de regna at vi skulle inn ca i uke 33-34 kommer litt ann på utviklinga av egg å slikt da[:D]

wæææ!!! jeg er sååå spendt.. dette blir en hærlig sommer[8D][:)][:D][;)]

Jeg gikk på p-piller før første forsøket.. Men gikk også på sprayen..
Gikk 2 1/2 mnd (tror eg) på p-pille så direkte på spray i 3 uker.

hei. jeg gikk også på pillen, men jeg brukte synarela nesespray etter at jeg hadde gått på pillen i 1 mnd tror jeg hvis jeg husker rett.kjempe masse lykke til med første forsøk[;)]håper virkelig det klaffer for dere[;)]

Takk takk[:D]

Kjempe spennde dette herre[;)]
Håper vi er heldige men er innstilt på at det ikke nødvenigvis går på første forsøket..

Jeg skal etter planen knaske 3 brett med p-piller + 19 piller før jeg begynner å spraye. Nå har mensen latt vente på seg i over en uke, så hvis det drar enda lenger ut skal jeg ringe å høre om jeg skal vente eller bare begynne med en gang, har litt uregelmessig syklus. Planen var at uttak og slikt skulle skje i uke 39. Vi hører også til Hausken og skal ha icsi, men med tesa. Kos deg masse i sommer og lykke til med alt! :D

åh såå bra at det skjer noe hos dere[:D]

hihi... takk for mange fine svar[:D] aner ikke hvorfor alle skal gå på spray og ikke jeg.. men men[8D]
jo fortere vi skal inn jo bedre[;)]
så nå skal jeg nyte sommeren som siste barnefrie sommern forhåpentligvis og gjøre meg skikkelig motakelig for å bli gravid.
må vel begynne med folsyre å ande pre graviditets vitaminer??

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: RANDÅLF

Blir en spennende sommer dette ja[:)] Masse lykke til[:)]

signerer

Back
Topp