Da har jeg begynt med

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Bringebærblad kapsler! Føles som jeg nærmer meg målet gitt - dette har jeg gjort hver gang mot slutten. Tror det er tilfeldigheter at jeg fikk jevne kynnere i går og at de har holdt på i dag.

Tror ikke jeg orker å svelge kanel denne gangen gitt- sliter sånn med halsbetennelse at jeg orker ikke tanken på at kanel skal slure opp og ned i gapet;)

Når er det anbefalt å begynne med bringebærblad kapsler da?
Er vel ikke lurt å begynne for tidlig?

Hjelper kanel også?

Jeg brukte også det sist, men husker ikke når jeg begynte med dem. Når anbefales det at man begynner?

Trodde det var 6 uker før- derfor har jeg begynt nå;)

Sverger til Solaray produktene jeg;)

ImageUploadedByBV Forum1369327072.206360.jpg

Ka skal det være godt for??

Bladene på bringebærplanten har i århundrer vært brukt som urtemedisin ved graviditet, fødsel og amming. Det er en utbredt oppfatning om at inntakt av bringebærblad blant annet kan lette symptomer ved morgenkvalme, gi en avslappende virkning på glatt muskulatur i livmoren, motvirke krampe og være til hjelp slik at fødselen forløper enklere. Bringebærblad er også brukt som hjelp til økt fruktbarhet, gi økt melkeproduksjon, stoppe blødning etter fødselen, behandle diare, regulering av menstruasjonssyklusen og dempe tunge perioder.

Bringebærbladkapsler - Dette skal forberede livmoren på den jobben den skal gjøre under fødsel. I likhet med modningsakupunktur skal dette være med på å forberede livmoren på å gi bedre rier, slik at fødselen skal ta kortere tid. Skal også hjelpe livmoren med p trekke seg sammen etterpå;)

Sunkost;)

Jeg tror på dem i hvertfall;) og hatt raske fødsler med gode rier. Mot slutten supplerer jeg nok også med en tekopp eller to også!!

Jeg har litt troen på disse kjerringrådene nå.
Det klaffet med en gang når vi prøvde slimløsende hostesaft for å bli gravid også :p
Vet ikke om det var det som gav utslaget, men jeg har litt troen på det.
Og jeg vil jo så klart ha en lett og grei fødsel ;)

Dette skal jeg også prøve :-) når er det greit og begynne på disse?

Bringebærbladkapsler - Dette skal forberede livmoren på den jobben den skal gjøre under fødsel. I likhet med modningsakupunktur skal dette være med på å forberede livmoren på å gi bedre rier, slik at fødselen skal ta kortere tid. Skal også hjelpe livmoren med p trekke seg sammen etterpå;)

Høres jo ut som jeg burde begynne med dette også.. :) takk for råd!

Ikke for å være party pooper her altså, men de har ingen dokumentert effekt....På den andre siden er det ikke noe forskning som viser at de har noen skadelig effekt heller så er jo bare å prøve i vei hvis man har trua.

Back
Topp