da har jeg bare en eggleder igjen!!

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
etter 8 dager med mye smerter av og på var jeg hos legen på torsdag og ble henvist til gyn.pol (endelig, var hos to andre leger som bare sa at det var naturlig og dette var en SA) var inne på fredag, der fant de noe som ikke skulle være der, men kunne være en forstørret eggstokk.. tog hcg prøve fredag og en ny en i går på morgenen..

rundt kl 12 fikk jeg tlf og beskjed om å komme inn, før klokken var passert 16 var jeg ferdig operert og en eggleder mindre.. den var ganske skadet og jeg mistet en del blod, men alt så bra ut etterpå :) fikk overnatte på sykehuset siden der var gode smertestillende :D

alle var veldig overrasket over at jeg var "symptomfri" når jeg kom inn i går, ingen smerter siden torsdag og heller blødning.. men det sier hvor forskjellig alle reagerer på ting som skjer med kroppen!

noen som har hatt ivf (frys) og blitt gravid utenfor livmoren?

Har ikke opplevd det selv, men vet risikoen for utenfor livmoren er like stor ved IVF/frys/ICSI som ved vanlig, av en eller annen merkelig grunn.
Godt de oppdaget det til slutt og at du fikk fjernet den før det gikk skikkelig ille.

Klemmer til deg :)

Har ikke opplevd det selv, heldigvis (har "bare" vært gravid den ene gangen jeg fikk min gutt), men vil sende deg en stor klem og håper kroppen kommer seg raskt etter operasjonen slik at du etter hvert kan gå igang med nytt forsøk! <3

takk for svar :)
er i ganske god form i dag, og har nesten ikke luftsmerter igjen..
nå er det bare den her dusjingen og plasterbytte som står på tepeten :p
er ikke barebare det, da jeg synes det er ekkelt å ikke vite hva som er under plasteret, og jeg har hatt vanlig laparoskopi tidligere! fikk da en venninne til å ta av plasteret, men det føles som om såret har tørket i plasteret :/
men trenger VIRKELIG en dusj :p så må nok bare hoppe i det når min kjære kommer i fra jobb med nye plaster :)

byttet plaster i ste, det var et sirkus uten sidestykke :p
fikk vell et lite angsanfall da det så ut som om navlen var sammen sydd, sikkert bare blodrester som låg igjen.
men æsj! ble svimmel, bleik og var like før jeg besvimte! så håper at det blir bedre etter hvert :p

Jeg ble gravid utenfor livmor etter ferskforsøk og er også en eggleder mindre.. Ble gravid på neste forsøk(frys) som heldigvis var festet på rett sted! God bedring! Håper du kommer deg raskt og at du lykkes fort med å bli gravid igjen:-)

Jeg ble også gravid utenfor livmor på første ferskforsøk, så har og bare en ijenn og regner med til høsten og bli helt fri for eggledere! Lykke til videre :)

Jeg ble gravid utenfor livmoren etter et fryseforsøk :( Har i ettertid fått en nydelig sønn <3
Send en pm om du lurer på noe eller vil ha noen å snakke med...
God bedring og lykke til med neste forsøk:)

tusen takk for svar :)
det er jo ikke noe som blir høyt snakket om, så var egentlig litt mer sjokk over at det var en exu enn en spontanabort!
satser på å komme fort i gang igjen, håper på allerede september :)

ble noen av dere sykmeldt etter innsett og frem til testdato for at det skal feste seg på rett plass?

Back
Topp