Da har jeg 1 time på meg

VilSåGjerne

Forumet er livet
skal da stikke meg, for at tiden skal gå fort så tror jeg at jeg løper å tar huset mitt litt.  er nettopp kommet fra jobb, tidlig ferdig i dag så nå har jeg anledningen[:D]
 
[:)] Lykke til.
 
ORIGINAL: ElinR

gruer du deg??

 
 
jo, litt men..............men egentlig ikke.................[:D]
 
Ja det går nok bra vettu[:)]
 
lykke til, har gjort det så mange ganger nå, så det går jo så bra.
deilig å være igang igjen da
 
ble vist ikke noen rydding her alikevel hihi[:D]
 
 
ja,jeg har gjort det før og jeg skal klare det  igjen[:D]
 
Lykke til[:D] Første gangen er vanskeligst, så går det lettere. Men det vet du vel allerede..[;)]
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
 
 
så eg slet då  hahahahahah[:D]
 
men fikk den i til slutt[:D]
 
så nå er vi igang igjen[:D]
 
Så bra! Er en psykisk barriere med første stikket, ja. Og sikkert selv om det ikke er første gang...
 
Men nå er du igang, så da går neste stikk mye bedre [:)]
 
det er sviingen som  er verst syntes jeg.........
 
såg godt at den grå tingen inni ampullen flyttet godt på seg ja hihi[:D]
 
Du får injisere sakte [;)] Men svir litt gjør det jo uansett, men synes ikke det er så ille jeg. Synes oppblåstheten og ømheten i mine etterhvert ganske store eggstokker er verre [8|]
 
ORIGINAL: *Levende Lys*

det er sviingen som  er verst syntes jeg.........

såg godt at den grå tingen inni ampullen flyttet godt på seg ja hihi[:D]

 
Ja det pleide jeg også å se på, så såg jeg at jeg faktisk fikk noe inn i meg [:D]
 
Hurra for deg som er stikker!! [:D][:D]
 
ORIGINAL: babyT?

Du får injisere sakte [;)] Men svir litt gjør det jo uansett, men synes ikke det er så ille jeg. Synes oppblåstheten og ømheten i mine etterhvert ganske store eggstokker er verre [8|]

 
 
jeg gjør jo det, så skjønner ikke at det skal svi så felt[8|]
 
Hm...snodig det at det svir slik på deg, men jeg merket jo en anelse sviing da med høyere dose, så det kan jo være pga at du har en høy dose at det svir på deg da. Snodige greier[&:]
 
ORIGINAL: twinanne

Hm...snodig det at det svir slik på deg, men jeg merket jo en anelse sviing da med høyere dose, så det kan jo være pga at du har en høy dose at det svir på deg da. Snodige greier[&:]

 
 
men sjitt au, det går jo over[:D] helligvis[:D]
 
Back
Topp