Da har HS dratt

hissigproppen

Forumet er livet
hun spiste ingen av kanelbollene mine [:-][:-][:-] (men da blir det mer til meg, hi hi).

Hun var her i halvannen time, fikk med seg stell og mating, for det passet snuppa sånn. Alt var fint, hun så på den streken som ser ut som sånn leppespalte arr, og sa at legen skal se mer på det på 6-ukerskontrollen, men at vi nok ikke trenger å tenke noe mer på det.
Så ble det masse brosjyrer.

Hyggelig dame altså [:)]

Vet du hva, at hun ikke smakte på kanelbollene dine synes jeg var ufint[>:] Hvis hun ikke er allergisk eller noe da.....

steine være, æ har løst på kanelsnurra[&o]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Vet du hva, at hun ikke smakte på kanelbollene dine synes jeg var ufint[>:] Hvis hun ikke er allergisk eller noe da.....

Hun hadde visst spist lunsj før hun dro fra helsestasjonen...
Men hun var imponert over at jeg hadde det stående på bordet som nybakt mamma...

Men fryser og jet-defrost på micro'n er flott [:D]

Og du kunne godt ha fått om du bodde nærmere altså... [:)]

smakte hun ikke engang?
Syns det var litt uhøfflig da, når du hadde funnet frem..

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Men hun var imponert over at jeg hadde det stående på bordet som nybakt mamma...

åååh..*siklesikle*[:)]

Men en kanelsnurr kunne hun vell ha stappa i seg likevelll.....

åååh..*siklesikle*[:)]

Men en kanelsnurr kunne hun vell ha stappa i seg likevelll.....

hehe...
jeg kan ikke si noe jeg, for jeg har trøkka i meg 5 stykker nå, nesten litt glad for at hun ikke tok..

men kan hende hun ikke liker og ikke turte å si noe.

[:D][:D]bra da... hmm spiste hu ikke kanelbollene[8|][:D][:D]

ORIGINAL: ~Mini~

Så bra med hjemmebesøk da! Høres ut som hun tok seg god tid også, når hun var der halvannen time. Fikk du noen gode råd, eller var alt "gammelt nytt"?

I bydelen her har de ikke hjemmebesøk lengre pga kapasitetsproblemer, så vi hadde nyfødtsamtale på helsestasjonen i går. Funka bra det også, men det hadde vært bra om helsesøster kunne vært med på en runde med mat & stell, og kanskje gitt oss noen gode råd.

Fikk spurt en del om vaksiner, hun fortalte om åpen barnehage i bydelen, brosjyrer og oversikt over kontroller.

Noen praktiske tips, som at jeg bare kunne legge et teppe på badegulvet og ta en dusj om jeg trengte.
Litt om hvor ofte de skal vaskes, at vi ikke trengte å vaske henne om hun bare hadde tissa i bleia (men hun bæsjer stort sett litt da).

Hihi, jeg serverte og kanelboller når hs var på hjemmebesøk, men hun rakk bare å spise en halv, for resten av tiden gikk med på å prøve å få en hylende Mathias til å sove.[8|][:D] (Han sov aldri, og gråt konstant, så hun skulle hjelpe oss med noen triks, det var ikke så lett gitt)

Synes det er frekt å ikke sende noen boller hit altså? Så mange ganger jeg har "sendt" til deg. [8D]

ORIGINAL: Dunn

Synes det er frekt å ikke sende noen boller hit altså? Så mange ganger jeg har "sendt" til deg. [8D]

Hmmmm...
kan sende en frossen en, for jeg har spist opp de andre [:-]

ORIGINAL: Dunn

Hmmmm...
kan sende en frossen en, for jeg har spist opp de andre [:-]

*Skuffet* [:(][:(]

Back
Topp