DA HAR HAN KOMMET HJEM

Lilio!!!

Gift med forumet
TIl tom leilighet,dem dro vist hjem i dag i stedet...
han har ringt meg ett dusin ganger og prøvd og få meg tilbake og bedt på sine knær.. men jeg har vært kald mot han men tok ikke lang ti før han kom med noe dritt!!![:@]

har ikke vært no lei meg i hele dag synd jeg ikke hadde kamera så jeg kunne sett ansikts utrykket når han kom i stua uten møbler...

han sa til meg at han synes jeg hadde forhastet meg for siden jeg hadde tatt med møblene! jeg er glad jeg har lille mats og hesten dem gjør livet mitt topp igjen...
 kom i stallen i  stad od da kom lady løpenes til meg det varmet i hjerte mitt og humøret blei på topp[:D][:D][:D]

Så bra at du har det fint, og ikke er lei deg! [:D] Ja, tenker han lurte fælt[>:] da han kom heim til umøblert leilighet... Fortsatt lykke til videre, blir nok en omvending, men det virker på deg som du er innstilt på å klare dette veldig bra, og det er sterkt gjort av deg![;)]

dytter

hade gärna velat se ansiktsutrycket hans när han kom hem ja..

du e flink som står på dig e säkert inte lätt speciellt när han är far till ditt barn, men du må bara huske på hur han har varit mot dig å din lille..

sender över lite stötte från mig, du e flink..

u go girl!trenger ikke en mann å livet for ha det bra;)..du kommer nok til å få det bedre nå.stolt av deg..klemmer fra oss

Så flott at du ikke er lei deg! Ut fra det du har fortalt høres det ut som om du og lille goingen din får det bedre uten ham.. Stor klem fra oss

ORIGINAL: Birdie

Så bra at du har det fint, og ikke er lei deg! [:D] Ja, tenker han lurte fælt[>:] da han kom heim til umøblert leilighet... Fortsatt lykke til videre, blir nok en omvending, men det virker på deg som du er innstilt på å klare dette veldig bra, og det er sterkt gjort av deg![;)]

stå på !!! dette går så bra!!!![:D][:D][:D]

Signerer[:)]
Stå på!

sign denne. lykke til[:)]

ORIGINAL: Solvit

Så utrolig bra! skulle likt å sett ansiktsuttrykket hans da ja. Håper du slipper at han plager deg noe mer. Godt du har hesten og lille Mats. [:D]

sign! 

Sterk er du [;)] husk at lille Mats forguder deg [:)] Trøsteklem

Back
Topp