Da har frøkna vært hos legen!

Håper dere får god hjelp av de nye preparatene ja!
 
Hittil har det ikke vært en eneste oppvåkning! Kryss i taket og tenna i tapeten! På denne tida her de siste kveldene har jeg vært inne flere ganger allerede.
 
Er det ikke sånn, at hvis det er astma så hjelper medisinene, men hvis det ikke er astma så vil det ikke hjelpe?
 
Har man ikke problemer med pusten så har det ingen virkning. Eneste er at man kan bli litt gira og få hjertebank ;)

BV App ★
 
jo det stemmer det. dvs mange har god effekt av astmamedisiner uten å ha fått en diagnose. mem som oftest kommer jo diagnosen etterhvert også;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ok. D får vi bare se. Hun har hosta et par ganger, men ikke våkna og grått sånn som hun pleier. Blir spennende å se og høre i morgen. Men ifølge dere så tar det jo litt tid før flutiden virker, så vi må vel bare vente noen dager før vi ser noen veldig effekt. Men kan jo virke som om ventolinen hjelper da. :)
 
ja ventolinen skal virke allerede i kveld. men full effekt får hun først når flutiden begynner å virke.

Blir spennende å høre hvordan det har gått med dere i morgen:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg må jo oppdatere her sånn at vi får flere innlegg før 12! Hvis jeg rekker da.... Storebror til bhg og jeg til manuellterapeut kl 10.30... Skal holde hardt, men får prøve å få inn noen innlegg.
 
Ringte nå. Sekretæren stussa også litt på det ja. Så hun skulle be legen ringe meg så kunne vi ordne over telefonen :p

så da håper jeg han kan ringe inn en resept på ventolin i løpet av dagen.

Men nå er det andre gangen på ei uke hvor jeg må rette opp i legens resepter... Først til storebror, nå til frøkna.....

VIL HA TILBAKE MIN GAMLE FASTLEGE!! Men han er blitt koko etter å ha jobbe på DPS, så han har sagt opp hjemmelen sin... Så han ser vi ikke snurten av igjen... Tror ikke jeg ville stolt på han mer heller etter at han ble som han ble....

Hvilken lege har dere ?
 
Back
Topp